Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ervaringen] MeediOS - HTPC voor de PC *

Pagina: 1
Acties:

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00
Tot op heden heb ik alle soorten en versies mediaspelers getest.
en toevallig viel mij gister het volgende op: http://www.meedios.com/forum/viewtopic.php?t=4804
Afbeeldingslocatie: http://72.52.144.107/~w3dizajn/pce/images/tvshose63e.jpg
toen ik het nog teste waren er niet zoveel plugins/skins. maar dat lijkt sterk veranderd te zijn.
ik heb het geinstalleerd en ziet er werkelijkwaar nog mooier en soepeler uit als media portal.

Vandaar dit topic: puur informatief en hopelijk hebben jullie er wat aan.
graag zie ik hier ook de voor en nadelen van dit pakket tenopzichte van mediaportal.
voordelen:
-mooier,
-standaard veel mogelijkheden,
-soepeltjes door de menu's
nadelen:
-configuratie is lastig (mijn tvseries en movies werken nog niet zoals zou moeten, video heb ik ook nog niet kunnen testen)
-er bestaat niet zo'n goede wiki en handleidingen als voor mediaportal.(of ik heb ze nog niet gevonden)

omdat ik nog niet zover ben dat ik vanuit meediOS naar tvseries en movies kan, heb ik nog geen offline video bestanden kunnen afspelen. ik hoop dat ik dit weekend werkend krijg zodat ik deze post kan verbeteren en uitbreiden en wellicht mensen kan helpen.

laat de discussie maar beginnen, en alle tips kritiek en opmerkingen zijn uiteraard welkom.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 17:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik mis als groot nadeel dat er geen support voor live-tv is.....

Dan kan het technisch nog zo goed en mooi in elkaar zitten, maar dan heb ik er weinig aan....

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00
je hebt inderdaad gelijk. maargoed dat gebruik ik niet dus daar heb ik geen last van :P

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog ietwat aan :) Kun je niet beter linken naar de homepage van MeediOS ipv een forum-thread voor een theme?

MeediOS goede vervanger voor mediaportl etc. > [ervaringen] MeediOS - HTPC voor de PC *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate