Ik had op mijn oude iPod touch (eerste generatie, dus platte onderkant) een spelletje (Labyrinth Lite Edition (gratis!)) waarbij je balletje door een doolhof moet manoeuvreren. Op een gegeven moment begon in dat spelletje het balletje vanzelf te rollen
Toen heb ik meerdere programma's die gebruik maken van de accellerometer getest en er nog een paar extra geinstalleerd en die hadden het allemaal. Resetten enz hielp niet. Toen kreeg ik van Apple een ander iPod, die week gelijk al af. Nu heb ik weer een ander gekregen en ook die wijkt af.
Die labyrinth is dan toevallig een programma waarbij je het programma kan aanpassen op de afwijking van de iPod, de andere programma's blijven gewoon afwijken.
Bij mij ziet het calibratiescherm er in eerste instantie zo uit, tafel staat recht, draaien verandert niks.

Mijn vraag dus : hebben jullie dit ook? Ik weet niet of het normaal is, het is natuurlijk niet helemaal ok, maar ook weer niet heel erg.
Die labyrinth is dan toevallig een programma waarbij je het programma kan aanpassen op de afwijking van de iPod, de andere programma's blijven gewoon afwijken.
Bij mij ziet het calibratiescherm er in eerste instantie zo uit, tafel staat recht, draaien verandert niks.

Mijn vraag dus : hebben jullie dit ook? Ik weet niet of het normaal is, het is natuurlijk niet helemaal ok, maar ook weer niet heel erg.