Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Zo te zien heb je idd alleen je touchscreen gemold, wat op zich al heel knap is 
Dit soort schermen worden meestal met een 4-bit interface aangestuurd waarop direct de grijswaarde van de betreffende pixel staat. Je moet dus 150x150 zelf serieel door geven, met denk ik 60Hz. Niet onmogenlijk, wel erg moeilijk. Ik denk niet dat het makkelijk voor je wordt
Ik zou op een of andere manier een progje in palmOS schrijven die je via de seriele poort aan kan sturen oid. Maar ja, hoe start je die dan op hè
Dit soort schermen worden meestal met een 4-bit interface aangestuurd waarop direct de grijswaarde van de betreffende pixel staat. Je moet dus 150x150 zelf serieel door geven, met denk ik 60Hz. Niet onmogenlijk, wel erg moeilijk. Ik denk niet dat het makkelijk voor je wordt
Ik zou op een of andere manier een progje in palmOS schrijven die je via de seriele poort aan kan sturen oid. Maar ja, hoe start je die dan op hè
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Hmm... dat laatste is helemaal geen slecht idee, nog niet aan gedacht...maar eens de SDK erop naslaan of ik hem op de een of andere manier voorbij dat welkomstscherm kan helpen, en dan een proggie erop zetten dat autostart. (of ergens een andere dooie palm3 vandaan halen en die digitizer overzetten, heb ik infodisplay met touchscreen
)
De LCD is inderdaad nog heel, zitten wat krasjes op alleen.
De LCD is inderdaad nog heel, zitten wat krasjes op alleen.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself