Toon posts:

[iPhone 3G] Error "This movie could not be played"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen.

In maart heb ik een simlock vrije Iphone 3G gekocht in Singapore. Deze is niet ge jailbreaked.
Wanneer ik het journaal wil kijken in de NOS journaal applicatie, krijg ik elke keer een error bij het laden in (volgens mij) Quicktime "This movie could not be played".
Ik heb enkele posts op internet geraadpleegd, maar het probleem schijnt zich bij iedereen "automatisch" verholpen te hebben, maar niet bij mij. Een enkele keer doet dit probleem zich ook voor bij Youtube, maar over het algemeen werkt het hier wel prima.
Ook mijn recente update naar die nieuwe software heeft niet geholpen.

Iphone details:

Iphone 3G
Version: 3.0 (7A341)
Model: MB496X

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:14:
Hallo allen.

In maart heb ik een simlock vrije Iphone 3G gekocht in Singapore. Deze is niet ge jailbreaked.
Wanneer ik het journaal wil kijken in de NOS journaal applicatie, krijg ik elke keer een error bij het laden in (volgens mij) Quicktime "This movie could not be played".
Ik heb enkele posts op internet geraadpleegd, maar het probleem schijnt zich bij iedereen "automatisch" verholpen te hebben, maar niet bij mij. Een enkele keer doet dit probleem zich ook voor bij Youtube, maar over het algemeen werkt het hier wel prima.
Ook mijn recente update naar die nieuwe software heeft niet geholpen.

Iphone details:

Iphone 3G
Version: 3.0 (7A341)
Model: MB496X

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Dank
Heb ik ook af en toe last van, kan dan gewoon die uitzending niet bekijken, anderen werken wel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is, dat ik nog nooit een uitzending van NOS journaal heb kunnen kijken. Toch jammer, en ik ben bang dat ik dezelfde problemen ga krijgen met de aanstaande "Uitzending gemist" applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uninstall / reinstall geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:40:
Uninstall / reinstall geprobeerd?
Ook geprobeerd inderdaad. Zelfde error melding nog steeds iedere keer. Ik krijg deze melding ook bij bijvoorbeeld de filmpjes op mobiel.vi.nl. Dus de error is niet NOS Journaal specifiek.