vastloop problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

• Joostul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb een probleem met mijn nieuwe PC en ik hoop dat iemand hier weet wat het is. Ik heb al erg veel problemen gehad met mijn PC en dit is de zoveelste, dus ik word er wel een beetje naar van.

Specs zijn:

Samsung HD103UJ harddisk 1tb
GigaByte MA790X-UD4 moederboard
4GB DDR2 A-DATA+ Series 4-4-4-12 (2x2 GB)
NVIDIA GeForce 9600 GT
Sitecom WL 181 Wireless Network 300N netwerkkaart
Coolermaster voeding 600watt (geloof ik)

Het probleem ontstond toen ik de 2x GeiL 4 GB DDR2-1066 Kits die ik er eerst in had zitten verving door het geheugen wat er nu in zit. Het bleek namelijk dat mijn moederboard geen 8GB geheugen aankon op 1066mhz. Dus heb ik een tijdje met 4GB geheugen gedaan en dat werkte prima. Nu heb ik 4GB A-DATA 800mhz geheugen gekocht en loop hij na ongeveer 15 minuten vast. Heeft iemand een idee wat het kan zijn of moet ik nog aanvullende informatie geven?

Bij voorbaat dank.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Staat je geheugen op de QVL? Wat gebeurt er als je je geheugen test met Memtest86+?

Dit, en wat je nog meer moet testen en rapporteren, staat allemaal in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Rail Away!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2025
en wat voor n cpu heb je? krijg je bsod of echt dat die vast loopt?
zoals Mad Marty zei, al een memtest gedraaid en minimaal 3 passes laten doen!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:29
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Neem eens eerst de Hangen en Opstartentroubleshooter door. Daarnaast geef je wel erg weinig informatie.

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.