Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:29
Ik hen een weergave probleem, met een plaatje is het denk ik makkelijker uit te leggen.

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/7326/naamloosoox.th.png

of een link voor als bovenstaande link niet goed zichtbaar is.

http://img268.imageshack.us/i/naamloosoox.png/

Zo ziet het er dus uit bij een gebruiker en ik heb al gezocht maar kan niks vinden. Zou ook niet echt goed weten hoe ik het zou moeten verwoorden in een korte tekst.

hoop dat iemand me kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:00

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat gebeurt er als je Ctrl-F5 indrukt?

edit:
@ hieronder, ja inderdaad, maar dan zie je het nog steeds zoals op je screenshot?

[ Voor 56% gewijzigd door Mad Marty op 16-07-2009 13:58 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
dan ververst die de pagina.

Volgens mij zit het in Windows want zowel Firefox al Inet explorer hebben er last van. lijkt ook of sommige programma's er last van hebben maar dat is soms niet goed zichtbaar.

[ Voor 76% gewijzigd door Facenoise op 16-07-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-07 19:35

Pathogen

Shoop Da Whoop

Lijkt erop dat ie de stylesheet niet correct meeneemt oid.
Gaat dit ook zo in een andere browser?

EDIT: Ja dus.

Komt dit probleem voor op meer internetpagina's?

[ Voor 25% gewijzigd door Pathogen op 16-07-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 24-07 11:19
Leeg al je cookie's eens, het kan best zijn dat IE een verkeerde cookie heeft gegenereerd en dat FireFox die geïmporteerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Cookies en geschiedenis e.d. verwijdert maar probleem doet zich nog steeds voor.

En ja dit probleem doet zich voor op elke website.ik open net even MS Word hier op de computer en die ziet er net zo vernaggeld uit. dus het lijkt mij dat het een instelling in windows zelf is.

Het lijkt alsof hij geen 1 opmaak meeneemt.

foto van MS Office 2007

http://img204.imageshack.us/i/naamloosm.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Stylesheet is het probleem niet, je ziet overduidelijk dat alle opmaak netjes in orde is, enkel de afbeeldingen ontbreken.
Mijn gok is dat img.tweakers.net op een of andere manier geblokkeerd wordt bij jou. Of je moet het ook met andere websites hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 16-07-2009 16:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Kijk eens in de beeldscherminstellingen? Misschien gebruik je een of ander apart in elkaar geknutseld weergaveschema. Denk aan high contrast oid of Classic mode met nog wat vage instellingen?

Wilde gok hoor, maar dat maakte ik op uit het feit dat het ook in Office speelt.

EDIT: Hmm, ik heb zitten klooien hier met allerlei mogelijke beeldscherminstellingen zonder resultaat.
Heb ook hardwareversnelling uitgezet, doet ook niks.

Wat mij opvalt is dat Office in je tweede plaatje niet de correcte "XP style" balk heeft bovenaan terwijl IE dat wel heeft. Het glimpje taskbar ziet er ook "XP style".
Het *zou* kunnen dat het opnieuw instellen van je display thema helpt, maar ook hier weer een gok.

Ik ga nog even verder klooien en kijken of ik dit ook kan veroorzaken, dit vind ik een interessante ;)

EDIT2: IE heb ik zover gekregen:
Internet Options, in de eerste tab Accessibility, bovenste vinkje staat aan.

[ Voor 70% gewijzigd door Pathogen op 16-07-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Uhm ik heb de Nederlandse versie(geen engelse versie tot mijn beschikking). Dus waarschijnlijk is de opmaak een beetje anders? welke optie precies bedoel je?

En tis een goeie he! :P maar ik heb bepaalde opties bij toegangelijkheid aan/uit gevinkt maar dit mocht het probleem ook niet oplossen. vandaar dat ik even vraag welke optie het is.

alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15
Accessibillity is toegankelijkheid. Dus dan werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Kijk eens in de eigenschappen van je snelkoppeling(en), tabblad "compatibiliteit". Het zou zomaar kunnen zijn dat de beeldscherminstellingen (om wat voor reden dan ook) op 256 kleuren staan.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Jester-NL schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:23:
Kijk eens in de eigenschappen van je snelkoppeling(en), tabblad "compatibiliteit". Het zou zomaar kunnen zijn dat de beeldscherminstellingen (om wat voor reden dan ook) op 256 kleuren staan.
Dacht ik dus ook eerst aan, maar de plaatjes op zijn screenshot van IE zijn wel netjes gekleurd...
Bij Word/Office zou dat nog wel eens het probleem kunnen zijn trouwens!
erikvandenberg schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:09:
Uhm ik heb de Nederlandse versie(geen engelse versie tot mijn beschikking). Dus waarschijnlijk is de opmaak een beetje anders? welke optie precies bedoel je?

En tis een goeie he! :P maar ik heb bepaalde opties bij toegangelijkheid aan/uit gevinkt maar dit mocht het probleem ook niet oplossen. vandaar dat ik even vraag welke optie het is.

alvast bedankt! :)
Tenzij je ze nodig hebt zou ik ze allemaal uitlaten. Bij mij gaf alleen het bovenste vinkje "Ignore colors on web pages" het resultaat in IE, precies zoals op je IE screenshot. Heb alleen geen NL versie om te vertalen voor je ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Pathogen op 20-07-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Configuratiescherm\Toegankelijkheid\Toegankelijkheidscentrum

Hoog contrast instellen.
--> Druk eens op Alt-links + Shift-links + Print Screen (PrtScn)
Helpt dat?

of

Scroll naar beneden onder het kopje: Elementen op het scherm beter leesbaar maken
Druk dan op Weergave-effecten op uw wensen afstemen, welke staat daar geselecteerd?

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
DM.Aram schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:59:
Configuratiescherm\Toegankelijkheid\Toegankelijkheidscentrum

Hoog contrast instellen.
--> Druk eens op Alt-links + Shift-links + Print Screen (PrtScn)
Helpt dat?
Dit heeft het probleem verholpen!!

Hoog contrast stond wel ingeschakeld. nadat ik de toetsen combo had ingedrukt refreshde hij windows en deed hij het. Is dit hoog contrast in/uitschakelen?

In ieder geval allemaal harstikke bedankt! :)

ken gesloten worden.
Pagina: 1