Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Office 2007] spellingcontrole van een Office 2003 document

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met Microsoft Office 2007 WORD kan ik nieuwe documenten met de spelling- en grammatica controle laten controleren op fouten. Helaas wanneer ik een document bewerk die gemaakt is in office 2003 kan ik deze niet met Office 2007 laten controleren op spelfouten.

Is er een manier om bestaande documenten die gemaakt zijn in office 2003 automatisch gebruik te laten maken van de spelling controle?

De bestaande documenten 'opslaan als' in Office 2007 en daarna weer te openen is helaas geen oplossing.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 15:51
Ik heb zojuist een oud Word 97-2003 document geopend met mijn Word 2007 en kon daarmee gewoon de spellings controle uitvoeren. Dus volgens mij ligt dit niet aan Office 2007. Krijg je geen foutmelding?

Hail to the king baby!

Verwijderd

Topicstarter
urk_forever schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:43:
Ik heb zojuist een oud Word 97-2003 document geopend met mijn Word 2007 en kon daarmee gewoon de spellings controle uitvoeren. Dus volgens mij ligt dit niet aan Office 2007. Krijg je geen foutmelding?
Bij de oude documenten van 2003 controleert Office 2007 alleen de grammatica en niet de spelling.
Verder komt office 2007 ook niet met een foutmelding.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het werkt hier ook prima. Je brengt het als iets waarvan je denkt dat een eigenschap van Wd2k7 zelf is, maar dat is het dus niet. Heb je wel alle patches/updates geinstalleerd?

Zo ja, check eens of niet staat aangevinkt dat niet moet worden gespelcheckt.

offtopic:
'Office 2007 spelling controle van een office 2003 document'. Een beetje jammer om het woord 'spellingcontrole' fout te spellen in de topictitel. Ik haal die faudte spatie er even weg ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)