Als nu geen ouderdom wordt opgegeven bij het plaatsen van een advertentie wordt default < 1 maand weergegeven. Dit is zelden correct maar komt helaas vaak voor. Een default van > 99 maanden is een stimulans om advertenties volledig en juister in te vullen.
Dat is technisch nogal lastig te realiseren. Die 0 is juist geintroduceerd om producten van minder dan 1 maand oud ook goed te kunnen weergeven.
Wat eventueel wel een idee is, is om het hokje met 'onbekend' standaard aan te vinken.
Wat eventueel wel een idee is, is om het hokje met 'onbekend' standaard aan te vinken.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Is ook een oplossing, maar als je default 99 invult in plaats van 0 is het technisch toch te realiseren? Voor producten jonger dan 1 maand kan men dan zelf een 0 invullen.
tuurlijk is het technisch net zo simpel, probleem met jouw oplossing is dat je bewust in 99% van de gevallen de specs fout gaat zetten, terwijl rob_erwt's oplossing dat niet doet. En dan neig ik persoonlijk toch naar het correct invullen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Klein bumpje... kan het vinkje 'onbekend' niet automatisch worden geactiveerd? Nu staat het automatisch op een ouderdom van minder dan een maand, een zeldzame waarde in de V&A. Onbekend is dan een logischer optie... 
Ik kan mij inkomen in moto-moi zijn verhaal, maar het is zelfs mij al eens overkomen
En verder dan de melding (van hier boven) is het blijkbaar nog niet gekomen...
Ik kan mij inkomen in moto-moi zijn verhaal, maar het is zelfs mij al eens overkomen
En verder dan de melding (van hier boven) is het blijkbaar nog niet gekomen...
[ Voor 34% gewijzigd door Han op 16-02-2010 19:45 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Of is dit een uitgekauwd onderwerp welke geen aandacht meer behoeft?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
gefixed in V&A 3
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()