Toon posts:

Ati Radeon 64MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het verschil tussen de ati radeon 64mb en e ati radeon 64mb vivo. De vivo is veel goedkoper dan de ati radeon (normaal)
Maar volgensm ij is het enigste verschil tussen de vivo en de normale dat de vivo extra video in en out heeft dus nu is het de vraag of de de normale radoen beter is dan de vivo of gewoon de vivo zelfdei s als radeon met extra video in en video out.
oke mail me een antwoord op a.nunes@chello.nl en euhm mishcien iemand interesse in een GeForce DDR??????????????
noem maar een leuk prijsje en vertel meteen of de ati radeon veel beter is dan de geforce ddr.

Verwijderd

waarom antwoorden op je email? dan heeft niemand er iets aan, als je gewoon lekker hier op t forum antwoord, kan iedereen er zn voordeel mee doen.

Voor die GeForce van je is een aparte rubriek, namelijk vraag&aanbod...

Verwijderd

Topicstarter
jah dat weet ik :)

maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag en dat is wat is het verschil tussen een radeon en een radoen vivo

Verwijderd

wilde gok:

www.ati.com ??

Verwijderd

ViVo is VideoIn VideoOut dus eigenlijk uitgebreider als de normale 64mB versie,maar ik heb zelf ook al is een vraag gesteld over het grote verschil qua prijs,maar volgens mij is het gewoon allebei 64Mb DDR.

Verwijderd

Topicstarter
hahahaaah you're the man maar toch wat vinden jullie van de radeon tov de GeForce 2.
Ik heb zelfs 2 pc's 1 met een GeForce ddr en 1 met een GeForce 2 GTS-pro 64 mb ram
nu zegt iedereen dat die raadoen kei mooi beeld geeft. Nou stel dat ik voor mijn oude pc een nieuwe videokaart koop welke wordt het dan een Radeon 64mb VIVO of een GeForce 2 gts 32mb. ALs je niet naar de prijs kijkt maar gewoon kijkt naar het geheel.
ik wacht op jullie antwoord.............:Z

Verwijderd

Topicstarter
mijn 2 pc's zijn een
Amd TB800 GeForce ddr 384 mb ram ECC
amd TB1000 GeForce2 gts pro 64mb 256mb ram
die 1e pc staat op mijn kamer en i nu van mij 8-) ik ben vanplan daar dvd op te gaan kijken en huiswerk en af en toe spelletjes maar vooral op mijn 2e pc ga ik spelletjes spelen. nu de vraag is het slim om die radeon vivo 64mb ram te halen een geforce 2 gts 32mb ram met eventueel tv out of moet ik lekker mijn geforce ddr houden en er een ander kaartje bij proppen. soms gebruik ik ook 2 monitoren............als ik een feestje geef :+

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

DVD = Radeon, tha best

Verwijderd

Retail en OEM. Prijsverschil. En een versie met DVI.

Verwijderd

Topicstarter
aar die 2 radeons oem en retail en weet ik veel
welke van de radeons precies is het snelste of moeten ze allemaal even snel zijn.
heb gehoord dat oem kaarten slomer geheugen hadden of zo en nogmaals een roeping voor mijn GeForce DDR

Verwijderd

Maar is de vivo nu langzamer dan de 'gewone'?
Of maakt dat geen reet uit?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De Radeon 64mb Retail heeft inderdaad sneller geheugen, maar die is toch nergens leverbaar dus daar hoef je niet naar opzoek.

Verwijderd

64 mb Retail 183 MHz
64 MB OEM 166 MHZ
Met tweak ook op 183 te krijgen, oh ja Ati Rules

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 18:28 schreef quicksilver85 het volgende:
euhm mishcien iemand interesse in een GeForce DDR??????????????
noem maar een leuk prijsje en vertel meteen of de ati radeon veel beter is dan de geforce ddr.
hey hey hey dat mag niet...HLPDSK...CHECK DIT!!!
hehehehhe >:)>:)>:)

Verwijderd

Dus als ik een radeon zonder vivo heb, die vivo is toch geen reet waard op deze kaart, heb ik dus de snelle kaart?

Verwijderd

Topicstarter
leroy-B moet ik deZe vuist in jou gezicht planten nee toch nou doe effe aardig en wijzig dat bericht.........LOL.
Oke maar als ik een Radeon Retail kan vinden gas ik iedereen eruit behalve mijn nieuwe pc hahahaahahaha

Verwijderd

de ViVo werkt wel en nog lekkah ook hellraiser. Ik heb geen problemen met mijn TV-in hoor.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Beetje niets toevoegend, maar weet iemand een winkel in Amsterdam, waar ze de 32 Mb SDR'en verkopen. Ik heb niet zo'n zin in dat postorder gedoe en zit te wachten op wat Radeon sjoege in mijn oude bakkie..

• RalphMalph
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Op vrijdag 02 maart 2001 16:39 schreef The Dude het volgende:
Ik heb geen problemen met mijn TV-in hoor.
Bestaat er ook al een proggie waarmee je cablecrypt kunt decoderen ?
Pagina: 1