Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sidebar-gadgets blijven niet in de ingestelde volghorde staa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje. Sinds kort blijven de Sidebar-gadgets niet meer in mijn gewenste volghorde staan. Elke keer als ik windows op nieuw start of als me pc de volgende dag weer aangezet word staan de Sidebar-gadgets in een andere volghorde en moet ik ze elke keer terug zetten zoals ik ze wil hebben.

Ik weet alleen dat dit na bepaalde updates is geweest, alleen ik weet niet meer welke dat zou kunnen zijn, ik heb een tijdje gewacht in de hoop dat er weer een fix zou komen, alle updates een voor een verwijderen lijkt me geen optie. Zeker nu me systeem eindelijk een beetje fatsoenlijk loopt.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die weet waar ik kan kijken en evt. ies kan aanpassen

Verwijderd

Heb ik ook met vista veel gehad..
met windows 7 niet meer..

Verwijderd

Topicstarter
Nja... Zou zonde zijn om daarvoor over te stappen naar Windows 7. maar vindt het wel raar, na elke reboot of naa elke koude start is het anders, en soms ook in de goede volghorde. Nu weet ik dat in het rigister een hoop instellingen staan. Alleen vraag ik me af of daar ook iets van vista slide bar staat wat de volghorde kan bepalen.

Heb al gegoogeld alleen heb nog niks kunnen vinden. Ook al in het register gesnuffeld, alleen nog niet echt iets kunnen vinden... Weet ook niet waar ik moet zoeken voor de slidbar instellingen als die er zijn ben er liever voorzichtig mee want een fout kan fataal zijn...

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
Same here, dat probleem ken ik ook, ik schonk er geen aandacht meer aan, tot ik tot de conclusie kwam dat het aan het profiel lag.

Je kunt dit probleem ook takelen als je de sidebar deactiveerd en opnieuw activeerd met de standaard waardes die je in het begin krijgt.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11 10:52

elTigro

Es un Gringo!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:00:
Heb al gegoogeld alleen heb nog niks kunnen vinden. Ook al in het register gesnuffeld, alleen nog niet echt iets kunnen vinden... Weet ook niet waar ik moet zoeken voor de slidbar instellingen als die er zijn ben er liever voorzichtig mee want een fout kan fataal zijn...
Ik merk het ook af en toe.
Als er een key is die je zou kunnen exporteren en waarin alle settings staan zou het wel aangenaam zijn ja. Is daar echt niets over te vinden?

/edit:
of wellicht nog simpeler: settings.ini?
ik heb het nog niet helemaal gelezen, maar http://dotnetslackers.com...sVistaSidebarGadgets.aspx vertelt iets over dat settings.ini. Het is de moeite van het nakijken waard.

[ Voor 21% gewijzigd door elTigro op 24-07-2009 14:33 . Reden: nagezocht ]

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Verwijderd

Topicstarter
Pff,...Engels, zwakke kant van mij. Maar ik ga eens proberen er uit te komen...
Pagina: 1