Het zit als volgt. Ik heb net een nieuwe laptop met daarop Windows Vista Home Premium. Daar probeerde ik mijn DELL Photo Printer 720 op aan te sluiten. De bijgeleverde cd-rom met driver werkt echter niet met XP. Vervolgens ging ik op internet (support.dell.com) op zoek naar de Vista driver. Uiteindelijk gevonden, maar ik heb ook weer dingen lopen verwijderen en nu zijn plotseling al m'n printers weg bij Instellingen>Printers en krijg ik de volgende foutmeldingen:
"De lokale Print spooler-service wordt niet uitgevoerd. Start de spooler opnieuw of start de computer opnieuw op."
Beide geprobeerd. Werkt niet. Bij het starten van de spooler krijg ik dit:
"Kan de Print Spooler-service op Lokale computer niet starten. Fout 1068: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart."
Ik krijg het allemaal niet meer in de praat. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik heb het toch niet onherstelbaar gesloopt neem ik aan?
"De lokale Print spooler-service wordt niet uitgevoerd. Start de spooler opnieuw of start de computer opnieuw op."
Beide geprobeerd. Werkt niet. Bij het starten van de spooler krijg ik dit:
"Kan de Print Spooler-service op Lokale computer niet starten. Fout 1068: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart."
Ik krijg het allemaal niet meer in de praat. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik heb het toch niet onherstelbaar gesloopt neem ik aan?