Mijn iTunes vindt dus de Remote app niet, hij wordt niet weergegeven in de lijst dus ik kan de code ook niet invoeren in iTunes die ik krijg als ik een bibliotheek in Remote wil toevoegen.
Ik heb alle stappen gevolgd die je zou moeten volgen om Remote werkend te krijgen maar iTunes vindt de app gewoon niet. Wat ik iig al heb geprobeerd is:
- iPod opnieuw opgestart
- Pc opnieuw opgestart
- Bij iTunes > bewerken > voorkeuren alles al tig keer aan en uitgevinkt.
- Bij mijn netwerkverbindingen gekeken en iTunes wordt uitgezonderd dus geen last van firewall
- Hele firewall eraf gehaald.
- iPod touch staat toe om met alle programmas te selecteren
- wellicht nog iets maar dat ben ik dan vergeten.
Ik heb de nieuwste versie van iTunes (8 dus, want zojuist gedownload) en versie 2.2.1 op mijn iPod Touch. Remote is ook de nieuwste versie (1.3 dacht ik, zojuist gedownload). iTunes draait op Windows XP. Internet op de pc krijg ik via een kabeltje naar mijn modem en een Airport voor draadloos internet zit ook op die modem. Misschien zit hier ergens het euvel maar ik heb geen idee hoe ik dat oplos omdat ik er de kennis niet voor heb.
Iemand een idee?
Ik heb alle stappen gevolgd die je zou moeten volgen om Remote werkend te krijgen maar iTunes vindt de app gewoon niet. Wat ik iig al heb geprobeerd is:
- iPod opnieuw opgestart
- Pc opnieuw opgestart
- Bij iTunes > bewerken > voorkeuren alles al tig keer aan en uitgevinkt.
- Bij mijn netwerkverbindingen gekeken en iTunes wordt uitgezonderd dus geen last van firewall
- Hele firewall eraf gehaald.
- iPod touch staat toe om met alle programmas te selecteren
- wellicht nog iets maar dat ben ik dan vergeten.
Ik heb de nieuwste versie van iTunes (8 dus, want zojuist gedownload) en versie 2.2.1 op mijn iPod Touch. Remote is ook de nieuwste versie (1.3 dacht ik, zojuist gedownload). iTunes draait op Windows XP. Internet op de pc krijg ik via een kabeltje naar mijn modem en een Airport voor draadloos internet zit ook op die modem. Misschien zit hier ergens het euvel maar ik heb geen idee hoe ik dat oplos omdat ik er de kennis niet voor heb.
Iemand een idee?