Toon posts:

Nieuwe pc slaat vaak vast

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pasgeleden een nieuwe pc besteld (alle onderdelen apart) en deze zelf in elkaar gezet, echter slaat mijn pc om de zoveel tijd vast en aangezien er nog bijna niets op staat denk ik dat dit een hardware probleem is. ;( Heeft er iemand ervaring mee, of kan iemand mij hierbij helpen?

Nou wilde ik ook een bios update doen, want misschien dat het daar aan zou liggen, maar de updatesoftware van Asus support nog geen Windows 7 |:( (ook niet in vista compatibility mode)

Processor: Q8300 @ 3,00
Mobo: Asus p5n-d
RAM: 4 GB OCZ
Videokaart: GTX 260

Alvast bedankt,
XtremeFastNoob

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Wees wat specifieker dan "slaagt vaak vast". Is het een bsod, wat voor fout? Wanneer loopt ie vast?

Verwijderd

Wat voor voeding heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Hij slaat vaak vast als ik veel applicaties tegelijk draai, zoals onderandere een downloader, een setup en een game

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Wees sowieso specifieker, dat Asus Win 7 niet support wil niet aangeven dat dat ook echt zo is overigens. Dit is veel te sumier.

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.