Toon posts:

rave pctv van pinnacle niet fullscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net zo'n goedkoop pctv kaartje van pinnacle gekocht, maar ik krijg hem niet fullscreen. Als ik interlace activeren doe, kannie wel fullscreen maar dan werkt hij alleen als m'n harde schijf draait, echt heel erg vaag...
Op "primary forceren" werkt hij wel goed, maar dan krijg ik dus een grote zwarte rand om m'n beeld.
Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben? Weet iemand wat een oplossing zou kunnen zijn?

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik krijg em ook alleen maar met zwarte balk, maar veel boeit het me eigenlijk niet, draai hem meestal alleen maar in 320x240 in een hoekkie:)

Verwijderd

Ik geloof dat je videokaart t moet ondersteunen, fullscreen bedoel ik. Hoe t allemaal in mekaar steekt weet ik niet :P

Verwijderd

Hoe groot scherm heb je ("inch) en wat voor een resolutie. Misschien ligt het daar aan?

Ik heb zelf ook zo'n kaartje en ik heb een 17" inch monitor met 800x600 - 16 bits en daar werkt het gewoon helemaal full screen zonder problemen...

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

ik krijg beeld fullscreen als ik resolutie eerst ff op 640*480 instel.

768*576 is de maximale resolutie die mijn kaartje aankan, miro pctv rave.

...

Verwijderd

full screen gaat bij mij perfect, ik draai zelf op een rez van 1600x1200.

Ps. je moet wel op ctrl + F drukken voor full screen (ik weet niet of je dit wist)

• earthforce

earthforce

heb ik gepropbeerd maar dan zegt ie dat ik 'm in overlay moet zetten,
en als ik dat doe beweegt het beeld niet meer ?
Op vrijdag 02 maart 2001 14:56 schreef tva_goku het volgende:
full screen gaat bij mij perfect, ik draai zelf op een rez van 1600x1200.

Ps. je moet wel op ctrl + F drukken voor full screen (ik weet niet of je dit wist)

...

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Dit heeft inderdaad met het ondersteunen van overlay door je vid-kaart te maken.
Ik gok zo dat je een nvidia-kaart hebt.
Je moet om overlay juist te initialiseren een waarde in het registry veranderen.
De juiste waarde kun je vinden door gewoon ffkes op het forum hiero te zoeken. Neem anders een kijkje op webboard.pinnaclesys.com.

Succes

• earthforce

earthforce

heb ff gezocht maar kon het niet zou snel vinden, en de link deed het niet :(
ik heb inderdaad een nvidea kaart viper770
please help
Op vrijdag 02 maart 2001 16:24 schreef Coyote het volgende:
Dit heeft inderdaad met het ondersteunen van overlay door je vid-kaart te maken.
Ik gok zo dat je een nvidia-kaart hebt.
Je moet om overlay juist te initialiseren een waarde in het registry veranderen.
De juiste waarde kun je vinden door gewoon ffkes op het forum hiero te zoeken. Neem anders een kijkje op webboard.pinnaclesys.com.

Succes

...

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:31
Op donderdag 01 maart 2001 18:19 schreef dr_diablos het volgende:
ik heb net zo'n goedkoop pctv kaartje van pinnacle gekocht, maar ik krijg hem niet fullscreen. Als ik interlace activeren doe, kannie wel fullscreen maar dan werkt hij alleen als m'n harde schijf draait, echt heel erg vaag...
Op "primary forceren" werkt hij wel goed, maar dan krijg ik dus een grote zwarte rand om m'n beeld.
Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben? Weet iemand wat een oplossing zou kunnen zijn?
Welk merk is de videokaart toch geen diamond viper ii

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 20:19 schreef earthforce het volgende:
heb ff gezocht maar kon het niet zou snel vinden, en de link deed het niet :(
Klopt, pinnaclesys.com is al een tijdje niet te bereiken. Ben het zelf ook al vanaf 18:00u aan het proberen...

Verwijderd

hmm, bij mijn diamond viper 770 doet hij het gewoon goed hoor, dus dat zou niet het probleem moeten zijn.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zoek ff naar het programma DSCALER

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

/me heeft 'em ook gewoon full-screen draaien. :)
Pagina: 1