Ik ben op zoek naar een scherm om een Wii en PS2 aan te sluiten via component (YPbPr). En misschien wil ik in de toekomst een HD-console aansluiten. De prestaties moeten goed zijn. Een sterk vervormd beeld heb ik liever niet en uit de "beeldscherm FAQ" begrijp ik dat dit altijd het geval is wanneer er niet op de native resolution een signaal ontvangen wordt, dit maakt de keuze lastig.
Het scherm hoeft geen tvtuner, VGA-aansluiting of speakers te hebben. Wel gaat mijn voorkeur uit naar een plat scherm, ik heb geen ruimte voor een CRT-scherm met grote diepte-afmeting. Mijn budget is ongeveer 200 euro.
Belangrijk is in ieder geval:
* Component (YPbPr) ingang
* Plat scherm (diepte <38cm)
* Goed beeld voor Wii en PS2, geen vervormingen
Tot zover denk ik aan de Samsung Syncmaster T200HD (20", 1680x1050) of 2333HD (23", 1080p).
Welk scherm kan ik het beste nemen? Het mag natuurlijk ook een totaal ander merk/type zijn.
Het scherm hoeft geen tvtuner, VGA-aansluiting of speakers te hebben. Wel gaat mijn voorkeur uit naar een plat scherm, ik heb geen ruimte voor een CRT-scherm met grote diepte-afmeting. Mijn budget is ongeveer 200 euro.
Belangrijk is in ieder geval:
* Component (YPbPr) ingang
* Plat scherm (diepte <38cm)
* Goed beeld voor Wii en PS2, geen vervormingen
Tot zover denk ik aan de Samsung Syncmaster T200HD (20", 1680x1050) of 2333HD (23", 1080p).
Welk scherm kan ik het beste nemen? Het mag natuurlijk ook een totaal ander merk/type zijn.