Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey
Ik heb sinds kort een Sony Ericsson Xperia X1, nu heb ik zelf een SIM-Kaart bij Hi en ben er erg tevreden mee.
Mijn bedoeling was om vanaf vandaag ook Mobiel Internet te gebruiken van Hi. Echter kwam ik er na de handmatige installatie achter dat de Xperia geen contact maakt of iniedergeval dit bericht laat zien:

Kan geen verbinding maken
Kiezen: internet
Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen...... en zo voorts.

Nu probeer ik dus om alle instellingen te wissen die ik heb ingevuld voor Hi, en het daarna nog een keer in te stellen (want misschien had ik iets niet goed gedaan ofzo), maar dit lukt ook niet want als ik dan een naam voor de verbinding moet opgeven (dus ik typ dan: Mobiele Startsite) staat er 'Er is reeds een verbinding met deze naam'.
Al bij al een beetje vreemd in mijn ogen, misschien weten jullie er iets op, want ik denk niet dat de klanterservice van Hi me hier mee kan helpen (of misschien wel, maar ik wacht eerst dit af).

Alvast Bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

gewoon bellen nemen ze met jou de instellingen door en dan kan je gewoon gebruik maken van het internet. Het is naar alle waarschijnlijkheid een probleem met de instellingen

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:07:
Nu probeer ik dus om alle instellingen te wissen die ik heb ingevuld voor Hi, en het daarna nog een keer in te stellen (want misschien had ik iets niet goed gedaan ofzo), maar dit lukt ook niet want als ik dan een naam voor de verbinding moet opgeven (dus ik typ dan: Mobiele Startsite) staat er 'Er is reeds een verbinding met deze naam'.
Dan voer je toch een andere naam in? Zolang je die verbinding maar kiest als standaardverbinding/profiel, dan gaat ie via die instellingen verbinding maken.

Betere vraag: welke instellingen heb je nu ingevuld? Dan kun je dat vergelijken met andere Windows Mobile gebruikers :)

[ Voor 27% gewijzigd door jelle. op 15-07-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn mijn instellingen:
Programma's die automatisch verb. maken met internet moeten gebruikenmaken van: Hi.
Hi (bestaande verbindingen):
Naam: Mobiel Internet | Aantal: internet

Mobiel Internet (bestaande verbinding):
Naam: Mobiel Internet
Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
Naam toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: Leeg gelaten
Wachtwoord: Leeg gegelaten
Domein: Leeg gelaten.
Ik heb niets veranderd in geavanceerd.

Zo, dit zijn mijn instellingen. Misschien een beetje onduidelijk, maar dat kan even niet anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE:
Ik heb vandaag even gebeld naar de klanterservice van Hi, die zeiden dat ik de instellingen moest nemen van bel.nl , en dat alles dan zou moeten werken.
Helaas is dit niet het geval, mijn gsm geeft wel aan dat hij verbonden is, maar hij doet verder niets (dus geen msn, internet explorer, opera, outlook expres enz).
Iemand hier een oplossing voor? , want ik begin het echt zat te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 13:52
Probeer eens een internet verbinding toe te voegen, met een nieuwe naam (bijvoorbeeld "mijn internet"). Vervolgens laat je álle instellingen leeg. Dat werkte bij mijn HTC Touch Diamond i.c.m. Hi ook. :-) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Jeff van Hees:
Bedankt voor de reactie, heb het even geprobeerd maar precies hetzelfde effect, hij zegt dat hij verbonden is met 3G van Hi maar als ik dan op internet wil gaan doet hij niets (hij blijft dan steeds hangen op 'zoeken' en daarna geeft hij een melding dat de pagina niet kan worden weergegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds hetzelfde probleem, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 12:07

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica