Virussen? Scan ze hier!
Maareh wrom ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ja, rongtenstraal ook.
Gelukkig maar. Weer een kwaliteitsverbetering doorgevoerd.
*zing* It's so easy... *zing*
Aannames zijn fataal.
HeheOp donderdag 01 maart 2001 18:27 schreef GaMeOvEr het volgende:
kevlar is ook al gebanned.
Ja, rongtenstraal ook.
Gelukkig maar. Weer een kwaliteitsverbetering doorgevoerd.
*zing* It's so easy... *zing*
"and no one can stop me now.. "
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Misschien laten ze 'm wel vrij wegens goed gedragOp donderdag 01 maart 2001 18:43 schreef Obi het volgende:
Ben ik er eindelijk achter gekomen dat Rontgenstraal een relaxete gast is, word 'ie gebanned...
Maar mooi dat er weer een idioot minder is
Verklaar je nader ?Op donderdag 01 maart 2001 18:43 schreef Obi het volgende:
Ben ik er eindelijk achter gekomen dat Rontgenstraal een relaxete gast is, word 'ie gebanned...
Gemiddeld werd ik nooit zo blij van zijn postings... Heb ik het dan helemaal mis ?
Aannames zijn fataal.
( en daar weet hij wel van denk ik )
Da's dan wederzijds. Maar goed, daar ging het hier niet over, back on-topic.Op donderdag 01 maart 2001 18:49 schreef pier het volgende:
Aan de gene wie ik mij kan ergeren is Wildhagen .
( en daar weet hij wel van denk ik )
Virussen? Scan ze hier!
Ok , WildhagenOp donderdag 01 maart 2001 18:50 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Da's dan wederzijds. Maar goed, daar ging het hier niet over, back on-topic.
Ofcourse erger ik mij niet fulltime aan je , maar soms.... ach boeie verder ook .
Het heeft wat met wanna bee mod gedrag te maken.
Verder no offence .
Your'e only helping the ads .
Nou nee, om een aantal redenen.Het heeft wat met wanna bee mod gedrag te maken.
1) Ik heb daar totaal geen tijd voor...
2) Als ik ergens aan meewerkt, verwacht ik wel dat er een duidelijk beleid is in de zin van wat er word getolereerd etc. Als dat niet zo is, kun je imho niet goed functioneren. En goed beleid mis ik node op GoT.
Virussen? Scan ze hier!
Anders ga ik jullie beide bannen !
Owh nee... dat kan ik niet.... Euh... whatever...
Aannames zijn fataal.
Ok .Op donderdag 01 maart 2001 18:54 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nou nee, om een aantal redenen.
1) Ik heb daar totaal geen tijd voor...
2) Als ik ergens aan meewerkt, verwacht ik wel dat er een duidelijk beleid is in de zin van wat er word getolereerd etc. Als dat niet zo is, kun je imho niet goed functioneren. En goed beleid mis ik node op GoT.
Hehe weird is dat , soms kan ik me enorm aan iemand ergeren hier & mog op dezelfde dag weet ik toch niet waarom
Nou ja , dan heeft die ergering ook geen zin
- ergering ingetrokken
EDIT : maar nu ontoppic , wildhagen , if you want to continue maybe you better mail or ICQ me
Zie jij hier iemand flamen? ik flame niet, pier flamed niet... we geven gewoon beiden onze mening, zonodig gemotiveerd met argumenten.Op donderdag 01 maart 2001 18:55 schreef GaMeOvEr het volgende:
Heej luitjes, dit niet gaan veranderen in een over-en-weer flame draadje he !
Virussen? Scan ze hier!
Aannames zijn fataal.
Nee , ik heb al een paar waarschuwingen aan me broek hangen , wil geen banOp donderdag 01 maart 2001 19:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik zeg ook niet dat jullie dat doen, ik wilde alleen voorkomen dat jullie het eventueel _wel_ gingen doen.
ok ontoppic nu voor GaMeOvEr
(Als in : Antwoord op de vraag gegeven.)
Aannames zijn fataal.
1,2,3 :
SLOTJE
Of toch niet ?
4,5,6,7,8Op donderdag 01 maart 2001 19:05 schreef pier het volgende:
Ok ,
1,2,3 :
SLOTJE![]()
Of toch niet ?
Blijkbaar niet.....
(en ik dacht dat je bang was voor een ban?
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Nou ik heb een tijdje terug een beetje cyber-mot met Rontgenstraal gehad... Heb ik hem een keer bij toeval IRL tegen gekomen en viel hij nog allerzinds mee. Sindsdien geen problemen meer gehad met raymond.Op donderdag 01 maart 2001 18:46 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Verklaar je nader ?
Gemiddeld werd ik nooit zo blij van zijn postings... Heb ik het dan helemaal mis ?
Dat hij niet altijd even subtiel post op GoT kan ik niet ontkennen, maar een ban..? Tja ik ga er niet over maar vind ik wat ver gaan... Ik weet mensen die het meer 'verdienen'.
klopt, maar lijkt mij dat je dan beter actief kan gaan meewerken en zo het beleid proberen te veranderen.. lukt het je niet kan je nog altijd 'onstlag nemen' toch?Op donderdag 01 maart 2001 18:54 schreef wildhagen het volgende:
Eens. in een goed forum wordt zo'n draad gewoon keurig begraven, en hoeft hij niet geforceerd de grond ingestampt te worden.Op donderdag 01 maart 2001 19:55 schreef Obi het volgende:
nog even iets anders, waarom wordt er weer om een slotje gevraagd..? Ik zie persoonlijk slotjes alleen nuttig als het moet voorkomen dat er in een topic te reageren valt (om diverse redenen). Niet om duidelijk te maken dat het 'klaar' is. Ik zie vaak genoeg dat een topic gesloten is om een reden als 'de vraag is beantwoord dus gooi maar dicht' terwijl; ik nog zou willen reageren... Da's erg jammer.
Helaas geldt dat niet voor alle forums hier.
Aannames zijn fataal.
ik reply voor de gein met deze tekst
[
Ok
1,2,3:
slotje
of toch niet?
] het gaat plotseling over waneer er een slotje op een toppic moet komen ?
[ach , ik zal wel wat gemist hebben
Nogal veel gezeik in SG op dat moment...
Aannames zijn fataal.
? weet jij wat.
Ja, kogelwerende boxershortsOp donderdag 01 maart 2001 22:09 schreef PokkeNoise het volgende:
is kevlar van die stof waar ze onderboeken van maken
[off-toppic]
voor een klantwerend prijsje......ja,kogelwerende boxershorts
[/off-toppic]
Verwijderd
Hey Ibo! Alles kits? Dus er houd toch nog iemand van me op GoT!! :D:POp donderdag 01 maart 2001 19:52 schreef Obi het volgende:
[..]
Nou ik heb een tijdje terug een beetje cyber-mot met Rontgenstraal gehad... Heb ik hem een keer bij toeval IRL tegen gekomen en viel hij nog allerzinds mee. Sindsdien geen problemen meer gehad met raymond.
Dat hij niet altijd even subtiel post op GoT kan ik niet ontkennen, maar een ban..? Tja ik ga er niet over maar vind ik wat ver gaan... Ik weet mensen die het meer 'verdienen'.
Ja ach, die ban van gister was ook totaal niet terecht--->Het ging als volgt:
Ik heb maandenlang niks "opstandigs" of zo gedaan. Toen de kroeg werd gesloten, vond ik dat niet zo leuk, nee, en heb ik er wel een paar flauwe opmerkingen ingegooid....maar geen flames of zo. Na een e-mail sessie met Llewella is dat alles ook weer helemaal goed gekomen.
Niks aan de hand en ik open trouwens zelden topics, meestal reageer ik alleen maar. Van vervuiling of zo kan je bij mij moeilijk spreken lijkt mij!
Afijn, gister ging alles redelijk op de rit in SG, totdat HlpDsk zei: Ik ga even puinruimen [topic=135887]
En hierop zo'n beetje alles sloot. De reactie van een hoop mensen hierop was: Topic openen en vragen waarom, die werden weer gesloten etc.
Ik opende toen, een beetje melig geworden door dit fenomeen, dit topic: En opeens gaat alles op slot.
Met daarin een plaatje van een mooi slot.
Flauw, ik weet het maar ja.
In ieder geval, ik kreeg een waarschuwing en dat was het.
Kon ik begrijpen, verder niks aan de hand. Terwijl anderen MEERDERE "slot" topics openden, zonder gebannend te worden.
En 5 minuten later was ik opeens gebanned.:?
Ik vond dat toch wel raar. Eerst een waarschuwing (die ik kon begrijpen) en toen opeens zonder dat ik ook nog maar iets gepost had een ban.
Maar ja, lees maar wat HlpDsk zei over mij:
[topic=135887]
Puur persoonlijke wrok....
Toen ik dus om een verklaring vroeg aan Tom en Floris, kreeg ik als antwoord:
Jij stak met je hoofd boven het maaiveld uit. Pure pech dus.
En verder wouden ze er niks over zeggen
Later zei Floris nog dat ik al eens een waarschuwing in de Kroeg had gehad, en daarom nu was geband!!!!
Ja hallo! De kroeg is al weer wekenlang weg!
Vandaar dat ik nu via hierzo, een beetje m'n verklaring nog probeer te geven.
De ban was, mi, onterecht en er zijn er ZEKER een hoop meer die em beter verdienen.
HlpDsk reageert helemaal niet op mijn mailtjes, dus daar heb ik ook niks aan....vandaar op deze manier.
Al zal het me niet verbazen dat ik opnieuw geband word, wederom zonder reden en uitleg.
Groeten Ibo,
Ray.
Op vrijdag 02 maart 2001 17:31 schreef Maiar het volgende:
Wat een soap
Ik haat soaps
Yo Ray, alles gaat lekker hierOp vrijdag 02 maart 2001 16:50 schreef Runtgenstraal het volgende:
[..]
Hey Ibo! Alles kits? Dus er houd toch nog iemand van me op GoT!! :D:P
[veel tekst]
Groeten Ibo,
Ray.
Ik denk dat (zeker omdat de reden van je ban genoemd werd als 'je hoofd boven het maaiveld uitsteken') de ban op Rontgenstraal tijdelijk is.
Maar wel adviseer ik je huidige ondertitel een beetje op te volgen (keeping a low profile) en niet meer mee te doen aan de acties van gisteren. Dat schiet gewoon niet op. Persoonlijk had ik IEDEREEN die die topics opende nadat het duidelijk was dat het chaos was gebanned, dus echt ongelijk geef ik ze niet. Maar er hadden meer (tijdelijke) bans moeten vallen. Maar ja, da's achteraf, de rust is wedergekeerd...
Ik kan er verder ook niets zinnigs over zeggen, ik beslis niet over dat soort zaken (hoewel ik met het steunen van jou wel invloed uitoefen op de mening van de mods, nadat ik een jaar lang hier natuurlijk vreselijk veel credit opgebouwd heb
Greetz to all, Obi.
Dit heb ik later als volgt uitgelegd:
We hebben je meerdere malen gewaarschuwd, we hebben je ook meerdere malen de hand boven het hoofd gehouden en we hebben dingen door de vingers gezien, maar op een gegeven moment houdt dat op. Er is een grens tot waar we kunnen gaan en die heb jij overschreden.Laat ik het kort houden:
Jij startte een topic die heel erg verkeerd uitkwam, je had al waarschuwingen gehad. Onder andere van mij en Tom, dus jouw zoveelste actie kostte je de kop.
Hardstikke logisch zou ik dus zeggen.
Met "hoofd boven maaiveld" trachtte ik aan te geven dat je juist opviel met dat topic en dat je je laatste kans hierdoor ook hebt verspeeld, verder wil ik er niet met je over in discussie.
Daarbij is het zo dat je weet dat als je een ban hebt gehad, je niet langer welkom bent op het forum, daarom heb ik je nu wederom gebanned. Het bannen van een user betekent niet dat wij de username zat zijn, maar dat het gedrag van de user niet correct is. Als jij dan een nieuwe username aanvraagt, is hier nog steeds dezelfde gebruiker, met het zelfde gedrag. Juist die gebruiker die wij hebben gezegd dat hij niet meer welkom is, denk je nu echt dat we die gebruiker dan weer gewoon zijn gangetje laten gaan? Nee, die gebruiker is niet welkom. (Zo duidelijk?)
Bericht hierboven
Ray,
Sorry dude, ik heb het geprobeerd, ik kan er verder ook niets meer aan doen...
Ik spreek je nog wel 's op een feest..
(jou trouwens ook Floris