Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe telefoon kopen hoogstwaarschijnlijk i.c.m. een abonnement en ik zoek een toestel dat niet te prijzig is. Ik heb dus gekeken naar een Lg Viewty
pricewatch: LG KU990 Viewty Zwart

Nu zie ik dat daar hsdpa "ding" inzit waardoor ik ermee "snel" zou kunnen internetten. Nu zit er aan te denken zo'n online bundel in mijn abonnement bij te nemen.

Nu vraag ik mij af of het eventueel mogelijk is om tethering hiermee te gebruiken. Ik zou graag internetten op mijn laptop dmv mijn telefoon als dat mogelijk is. Als coputer gebruik ik een macbook.

Mij zoektocht op zowel google als dit forum heeft niets opgeleverd dus van mij de vraag aan jullie of jullie hier meer van weten.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Nee. De Viewty draait op LG's eigen software en daar zit geen ondersteuning in voor tethering helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 22:28
Jawel, als je hem in een pc met Ubuntu (geen ervaring met windows of OS X) stopt (via USB) wordt hij gelijk herkend als mobiel breedband modem, en na het invullen van wat simpele gegevens (provider, nummer) heb je een werkende verbinding. binnenshuis haal(de) ik ruim 1 megabit.

Verder is de telefoon een rotding. Slechte interface, zwakke CPU, veel beperkingen in de meegeleverde software, fouten in de java-implementatie en meer van dat soort.

Koop liever een telefoon van nokia ofzo voor dezelfde prijs, dat is beter.

edit:
Ja, dit is en oud topic, maar het is nog steeds nuttig...

[ Voor 6% gewijzigd door Peetz0r op 05-01-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Tip: de Nokia 5230, beetje zelfde prijsklasse. Ook HSDPA en werkt op Symbian S60!

[ Voor 20% gewijzigd door N1ckk op 05-01-2010 22:22 ]