Op zoek naar een speakerset

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-02 22:54
Ik ben op zoek naar een redelijke speakerset, inclusief een versterker.

Laatste dagen heb ik vooral rondgekeken op het internet, ben wel wat wijzer geworden, maar had aanvankelijk totaal geen verstand van audio/hifi. Oude topics op GoT, zoals deze hebben me aan het denken gezet.

Misschien een Wharfedale-setje, of een van Roth Audio lijkt me het meest geschikt voor mij.

Uiteindelijk wil ik alles via een pc-jackplug aansluiten.

Ik denk dat een budget van 300 euro best redelijk is? Of moet ik hier nog wat geld bij optellen.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Het ligt eraan hoe High End je wilt gaan. 300 euro is te doen alleen heb je niet veel soeps...
Een beetje goeie reciever zit je toch gauw op de 5 a 600 euro en speakerset ook zo ongeveer.

Je hebt een complete HK set voor gauw 600 euro...

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-02 10:03

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

speakers moet je echt horen om te kunnen beslissen of ze aan jou klankbeeld voldoen. Het is natuurlijk wel zo dat als je alles via je pc-jack aansluit dat je best veel verlies hebt van je signaal ten opzichte van iets anders. Het lligt er een beetje aan wat je allemaal wil doen met die set. Dus de vraag is of je hem gaat gebruiken voor geluid voor films of gamen of muziek luisteren.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 16:54
Is het voor je PC of HT. Moet het 2.0 zijn of 5.1. Mag het 2ehands zijn of moet het perse nieuw zijn?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:49

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Vooral bij speakers is het 90% persoonlijke (dus subjectieve) voorkeur. Er zit maar een ding op, en dat is zelf gaan luisteren in de winkel. Bepaal je budget, bepaal je specs, kom achter de PC vandaan ;) en zoek een leuke audio zaak op. T'is best lekker weer namelijk. :)

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.