Synchronisatie fout iCal MBP -> iPhone

Pagina: 1
Acties:

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Tot grote verbazing zag ik zojuist dat alle calender items in iCal op mijn MBP waren verwijderd! Gisteren heb ik nog gesynched met mijn iPhone en dat ging prima (via iTunes). Ik heb de kalender items tot een paar minuten geleden nog op mijn iPhone staan, maar wat doe ik: ik sync opnieuw en ineens zijn ook deze items verwijderd van mijn iPhone dus zit ik met een lege agenda!

Wat kan ik hieraan doen? Snap er niks meer van. Tot voor kort heeft alles goed gewerkt. Ik gebruik Time Machine dus weet niet of ik een backup van gisteren terug kan zetten. En wat ik dan terug moet zetten...

Alternatief: ik gebruik zakelijk gezien een Blackberry Curve 8900, daarin, heb net even gekeken, staan nog wel alle kalender items, maar durf niet te syncen met Missing Sync, stel je voor dat het ook hier fout gaat, dan ben ik mooi de klos.

Als iemand een oplossing weet, hoor ik het graag.

Apple | Marantz | B&W

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Inmiddels mijn Blackberry gesynched met iCal en het gekke is dat hij de agenda-items op de BB niet overzet naar iCal. Heb wat nieuwe agenda-items in iCal aangemaakt, deze zet hij wel netjes over...

Enfin, zit nog steeds met een lege iCal.

Had juist gehoopt dat het synchen met mijn BB ervoor zorgde dat de agenda-items weer in iCal terecht kwamen en zo mijn iPhone weer up to date is... helaas.

Apple | Marantz | B&W