Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmKn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 13:02
Heeft iemand al geprobeerd Hyper-V aan de praat te krijgen met dit moederbord in combinatie met bv een AMD Phenom II X3 720?

Ik heb het geprobeerd, maar naar het aanzetten van Virtualisation in de BIOS (F4) en configureren van Hyper-V in Windows Server 2008 wil Windows niet meer booten.

Iemand enig idee, of moeten we gewoon wachten op een nieuwe bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HarmKn schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:15:
Heeft iemand al geprobeerd Hyper-V aan de praat te krijgen met dit moederbord in combinatie met bv een AMD Phenom II X3 720?

Ik heb het geprobeerd, maar naar het aanzetten van Virtualisation in de BIOS (F4) en configureren van Hyper-V in Windows Server 2008 wil Windows niet meer booten.

Iemand enig idee, of moeten we gewoon wachten op een nieuwe bios?
Virtualization werkt prima hiero (XP-Mode onder Win7 bijvoorbeeld) ook met een Phenom. Mobo is ietwat hetzelfde als jouw exemplaar, ik heb alleen een GA-MA790GP-UD4H (Socket AM2+ met IGP op mobo).

Update je BIOS is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmKn
epic_fail schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:12[/message]:
[...]

Virtualization werkt prima hiero (XP-Mode onder Win7 bijvoorbeeld) ook met een Phenom. Mobo is ietwat hetzelfde als jouw exemplaar, ik heb alleen een GA-MA790GP-UD4H (Socket AM2+ met IGP op mobo).

Update je BIOS is :P
Volgens mij is F4 de laatste versie! Verder bedoel ik natuurlijk hardware ondersteunde virtualisatie in Win Server 2008, en niet de compatibilteitsmodus in Win7 (hoewel dat op zich errug goed werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmKn
Het werkt wel met versie F5 !!