Ik heb een aantal dagen geleden opnieuw mijn Vista moeten installeren. Aanvankelijk liep mijn pc vast, als ik m resette wilde hij niet meer opstarten in normale of veilige modus. Als ik met de CD opstart geeft hij aan dat de Windows partitie D: is, terwijl deze C: moet zijn. Toen heb ik alles opnieuw geinstalleerd zonder problemen. Nu 4 dagen later geeft hij exact dezelfde fout, maar wil ik liever niet nog eens installeren uit angst dat hetzelfde gebeurd.
Ik kan niets meer herstellen en ik heb geen idee hoe ik het register oid in zou moeten komen om de drive letter aan te passen?
Op het forum kon ik niet iemand vinden die hetzelfde probleem leek te hebben, maar als iemand een suggestie heeft, anders dan opnieuw installeren, dan sta ik daar zeer voor open
[edit]
Ik heb het opgelost: door met de opstart cd dos te starten, kon ik via D:\windows\system32\partdisk.exe alles beheren. Door de koppeling C te removen en dan te herstarten, deelde hij zelf opnieuw de partities in. God-save-my-files
Ik kan niets meer herstellen en ik heb geen idee hoe ik het register oid in zou moeten komen om de drive letter aan te passen?
Op het forum kon ik niet iemand vinden die hetzelfde probleem leek te hebben, maar als iemand een suggestie heeft, anders dan opnieuw installeren, dan sta ik daar zeer voor open
[edit]
Ik heb het opgelost: door met de opstart cd dos te starten, kon ik via D:\windows\system32\partdisk.exe alles beheren. Door de koppeling C te removen en dan te herstarten, deelde hij zelf opnieuw de partities in. God-save-my-files
[ Voor 13% gewijzigd door dwarfangel op 15-07-2009 14:39 ]