Voor een .net compact framework project heb ik een soort AppSettings (zie hier) nodig, waarbij de settings kunnen verschillen per Build Configuration.
Nu was mijn idee om een dergelijk Settings.xml in mijn project te maken en door middel van de Conditional compilation symbols in de build configuraties de goede settings te laten staan door middel van de preprocessor directives, zodat ik ongeveer het volgende krijg:
<?xml ... ?>
<config>
<settings>
#if ontwikkel
<setting key="omgeving" value="ontwikkel" />
#elif test
<setting key="omgeving" value="test" />
#elif live
<setting key="omgeving" value="live" />
#endif
</settings>
</config>
Het probleem nu is dat de preprocessor alleen de code bestanden parsed en de xml laat staan.
Nu is mijn vraag: waar kan ik de executable vinden van die preprocessor zodat ik deze in mijn pre-build kan gebruiken? Of misschien hebben jullie een geheel ander idee om dit probleem op te lossen?
bvd!
Nu was mijn idee om een dergelijk Settings.xml in mijn project te maken en door middel van de Conditional compilation symbols in de build configuraties de goede settings te laten staan door middel van de preprocessor directives, zodat ik ongeveer het volgende krijg:
<?xml ... ?>
<config>
<settings>
#if ontwikkel
<setting key="omgeving" value="ontwikkel" />
#elif test
<setting key="omgeving" value="test" />
#elif live
<setting key="omgeving" value="live" />
#endif
</settings>
</config>
Het probleem nu is dat de preprocessor alleen de code bestanden parsed en de xml laat staan.
Nu is mijn vraag: waar kan ik de executable vinden van die preprocessor zodat ik deze in mijn pre-build kan gebruiken? Of misschien hebben jullie een geheel ander idee om dit probleem op te lossen?
bvd!