Dvd brander leest geen lege dvd's +/-r(w)

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:28
Hallo

Ik heb een dvd brander, Lite-on dvdrw sohw-1213s en die leest opeens geen lege dvd's meer dus kan ik er ook nik op branden.
Hij leest wel normale/volle dvd's die ik eerder heb gebrand wel maar lege, dan leest hij niks.
Als ik een lege dvd erinsteek dat hoor je wat geluid, dat van dat hij aan het lezen is en halverwege stopt hij met lezen.
Ik heb de pc ook 2 keer geformatteerd 1x vista 1x xp maar het probleem lijkt niet verholpen te zijn.

Zouden jullie weten waar het aan ligt?

mvg,
a

• Adel_F16
Dit moet ik er even nog aan toe voegen, lege cd's leest hij en brand hij wel.

mvg

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Ander merk dvd's proberen?

• Adel_F16
Dat heb ik al gedaan, ik heb nashua, philips, platinum en sony geprobeerd maar niks kan hij lezen?

• Adel_F16
Bedankt voor jullie hulp allemaal:( had meer verwacht...

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:48

Twazerty

AVCHDCoder developer

l166 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:00:
Jij verwacht direct antwoord zeker? 11 uur geleden eerste bericht geplaatst, 4 van de 5 berichten zijn van jou... Dan heb ik niet veel zin meer om te reageren... :O

Misschien andere brander overwegen?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
lege dvd schijfjes even bij een vriend proberen?
nog geen resultaat -> brander kapot, nieuwe halen

vreemd probleem trouwens

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-02 13:12
Misschien kijken of er nieuwe firmware is?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 09:29

SeatRider

Hips don't lie

l166 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:00:
Dan bel je toch een helpdesk? Wie denk je eigenlijk wel dat je bent?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste l166, Je bent hier nog niet zolang op GoT aanwezig zie ik, sinds Mei, je hebt nu twee topics zelf aangemaakt en in beide topics gedraag jij je alsof GoT een helpdesk is. Dit is absoluut niet het geval, wat je in de afgelopen paar maand toch wel hebt moeten kunnen meemaken.

Hier op GoT verwachten wij ten eerst enig eigen initiatief, maar daarnaast ook dat je de huisregels in acht neemt en al helemaal geen degenereerende opmerkingen maakt naar de communitie terwijl deze je alleen maar proberen te helpen.

Net negen en een half uur geen reactie gehad na de laatste reactie van een ander en net twee en een half uur later dan jouw antwoord daarop kick jij je topic met een dergelijke opmerking. Een topic kicken mag NIET binnen 24 uur en dan ook nog op deze manier, reden genoeg om het topic te sluit en ik wil jou aanraden eens de huisregels nogmaals door te nemen.

Je bent van harte welkom op GoT, maar houd je dan wel aan de huisregels en de normale fatsoens normen.

[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 15-07-2009 20:35 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.