Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vraag die voor de meeste mensen misschien raar klinkt maar ik heb er een goede reden voor.

Ik ben een lange tijd in het buitenland geweest dus ook een abo gehad bij een buitenlandse provider. Bij die provider was het zo dat als iemand mijn voicemail insprak ik een icoontje kreeg op het scherm wat aangeeft dat er voicemail is met een tellertje wat het aantal aan geeft.

Hier in NL was het dus zo dat je een sms berichtje kreeg wanneer er voicemail was, dat vondt ik toen al irritant. Vodafone had een onzinnig systeem dat je werdt gebeld als je een voicemail had, wat ik maar een waardeloos systeem vindt. Ik wil even niet antwoorden of ben even niet bij de telefoon, wordt ik constant gebeld dat er voicemail is, misschien zijn er mensen die dat fijn vinden maar ik dus niet.

Maar goed. Ik ben nu voor een langere period terug in NL en wil dan ook een NL abo. Maar ik wil wel een provider wat voicemail notificatie ondersteunt zoals de provider in het buitenland, dus dat er een icoontje aan gaat op het scherm en geen smsjes of dat ik wordt gebeld ofzo.

Welke provider heeft dat? Of is er onderhand helemaal niks veranderd en hebben ze allemaal nog leuk die sms onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:08

Fiber

Beaches are for storming.

Een Apple iPhone met visual voicemail is een van de mooiste oplossingen denk ik. Zit je wel vast aan T-Mobile.....

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fiber schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:19:
Een Apple iPhone met visual voicemail is een van de mooiste oplossingen denk ik. Zit je wel vast aan T-Mobile.....
Oh had ik er bij moeten zeggen denk ik... iPhone wil ik niet :) In Amerika gezien hoe dat werkt, idd visual voicemail is een van de weinige pluspunten van de iPhone (vind ik) maar verder heb ik er niks aan.

Maar as T-Mobile een soort gelijke dienst heeft voor andere toestellen dan wil ik die wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 10:21

Thooomas

Thoorn.nl

T-Mobile kan daarbij wel meewerken, maar het toestel moet dit ook nog ondersteunen. Je bent dus dan wel aangewezen op bepaalde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:12
Je zit hier in Nederland volgens mij toch nog wel gauw vast aan dat gedoe met die smsjes. Ik krijg van Vodafone ook altijd nog een smsje dat ik gebeld ben, maar dat diegene geen voicemaibericht heeft achtergelaten. Dan denk ik: ik ben toch geen mongool? Ik kan toch wel op mijn telefoon zien dat iemand me gebeld heeft. Laat het me maar weten als er wel een voicemailbericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thooomas schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:47:
T-Mobile kan daarbij wel meewerken, maar het toestel moet dit ook nog ondersteunen. Je bent dus dan wel aangewezen op bepaalde toestellen.
Oh vertel? Welke toestellen en welke dienst of abo's? Let wel, als je iPhone zegt dan zoek ik je op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
[quote]vickypollard schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:32:
Je zit hier in Nederland volgens mij toch nog wel gauw vast aan dat gedoe met die smsjes. Ik krijg van Vodafone ook altijd nog een smsje dat ik gebeld ben, maar dat diegene geen voicemaibericht heeft achtergelaten. Dan denk ik: ik ben toch geen mongool? Ik kan toch wel op mijn telefoon zien dat iemand me gebeld heeft. Laat het me maar weten als er wel een voicemailbericht is.
[/quote]

Dit kan je gewoon uitzetten hoor... Via de voicemail --> instellingen --> meldlingen

enne vodafone heeft het voicemail icoon OOK! :)
Als enige in NL kan Vodafone je waarschuwen middels Vociemail ICOON :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb ook een vraag over voicemail. Ik zit bij T-Mobile en standaard staat voicemail aan voor alle standaard situaties. Niet snel genoeg opnemen, ingesprek en buiten bereik. Ik wil graag dat voicemail alleen aan gaat wanneer ik buiten bereik ben (anders of de ingesprektoon of over blijven gaan).

Het is inmiddels gelukt om voicemail volledig uit te zetten en weer in te schakelen voor alleen "buiten bereik".

Wanneer ik gebeld word en in gesprek ben, dat wil ik gewoon een in gesprektoon. Echter in alle situaties waar ik niet naar m'n voicemail doorschakel, schakelt t-mobile door naar het nummer +31624029001. Daar krijg je het standaard bandje te horen: de persoon die belt is nu niet bereikbaar.....

Bellers begrijpen dan vaak niet dat je gewoon in gesprek bent. Ik weet overigens niet of T-Mobile mij kosten voor deze doorschakeling berekent.

Is er een manier om deze doorschakeling weg te halen (dus gewoon de in gesprektoon te krijgen)? De klantenservice van T-mobile begrijpt deze vraag niet en kom ik er niet verder mee.
Pagina: 1