Godsie, ik zit al 4 weken met een stom klein probleempje.
Mijn aanhalingstekens werken niet meer. Ze werken enkel en alleen nog maar in Excel. In word, msn en bv i-net browser (zowel IE als FF) werkt het gewoon niet en blijven ze blanco.
1) heb toetsenbord programma van Logitech al opnieuw geinstalleerd
2) stekker er al uit en in gedaan
3) Shift + Alt, Shift + CTRL en al die mogelijke combinaties al geprobeerd
4) Ik weet dat ik eerst een spatie moet geven voordat zo n teken verschijnt, maar ook dat werkt niet
Ik snap het niet meer. En waarom in Excel wel gewoon normaal en bij de rest niet. Heel irritant!
Dus alleen de aanhalings tekens (zowel de enkele als de dubbele) en dat hoedje boven de -6- werken niet meer. Alle andere tekens wel:
!@#$%&*()_+{}:|<>?|
Hopenlijk heeft iemand van jullie de gouden tip.
Alvast hartelijk dank!
Mijn aanhalingstekens werken niet meer. Ze werken enkel en alleen nog maar in Excel. In word, msn en bv i-net browser (zowel IE als FF) werkt het gewoon niet en blijven ze blanco.
1) heb toetsenbord programma van Logitech al opnieuw geinstalleerd
2) stekker er al uit en in gedaan
3) Shift + Alt, Shift + CTRL en al die mogelijke combinaties al geprobeerd
4) Ik weet dat ik eerst een spatie moet geven voordat zo n teken verschijnt, maar ook dat werkt niet
Ik snap het niet meer. En waarom in Excel wel gewoon normaal en bij de rest niet. Heel irritant!
Dus alleen de aanhalings tekens (zowel de enkele als de dubbele) en dat hoedje boven de -6- werken niet meer. Alle andere tekens wel:
!@#$%&*()_+{}:|<>?|
Hopenlijk heeft iemand van jullie de gouden tip.
Alvast hartelijk dank!
[ Voor 10% gewijzigd door koffieboontje op 14-07-2009 19:21 ]