Door welk reden kan mijn PC stuk gaan ?

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views

• Achmed1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06-2021
Hey members.,..

Ik vroeg me af door welk reden kan je je modo beschadigen dat hij helemaal niet meer werkt of door welke kabels kan je je PC laten kapot gaan ?

:) Ik wou het gewoon ff weten want dan kan men weten om beter op te letten bij die dingen...

• Axeor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07-2023
Nou, dat lijkt me logisch, iets op het mobo kapot maken door aftebreken, hevig bekrassen etc. daar wordt hij niet beter van :p

En, dit had je ook makkelijk met gezond verstand of met gegoogle zelf kunnen bedenken

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:50

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik begrijp de vraag niet helemaal?

Dit klinkt een beetje als iemand die van zijn ouders een nieuwe pc krijgt als zijn huidige kapot is, en daarom onopvallend zijn pc wil vernielen. Of als iemand die zijn apparatuur wil vernielen om garantie te kunnen claimen. Ik zeg niet dat dit je bedoeling is, maar het komt wel zo over. :)

En verder, waar gaan pc's kapot aan... Als je er met een hamer op slaat gaat ie kapot; als je ergens kortsluiting in krijgt kan iets kapot gaan; statische elektriciteit kan schadelijk zijn.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

je kan weinig slopen, als je het maar met beleid doet ;)

meestal passen de stekkers maar op 1 manier , forceren=stuk

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Door onvoorzichtig te werk te gaan bij inbouwen hardware en aansluiten kabels. Doe rustig aan en voorzichtig, kan er weinig fout gaan.

Hardware kan ook "zomaar" stuk gaan. Dat hou je niet tegen.

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

glas water eroverheen ?

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:42
meestal gaat het mobo ook wel stuk als je het hele systeem van 14 hoog uit het raam pleurt ;)

Desktop | Server | Laptop

• Achmed1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06-2021
Uhm

Nee ik weet dat heus wel dat je met een hamer kapot kan slaan maar. Ik bedoelde het zo van als je een geheugenkaart insteekt en bijvoorbeeld aandoet kan je pc door dat niet meer werken.

Want dat is eerst gebeurt ja heb nu een beetje angst met pc's daarom.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het stuk moet kan het stuk. Er zijn zat manieren te bedenken waarop iets defect kan raken. De meest voorkomende zijn in elk geval ESD en kortsluiting (als je kijkt naar iets dat een gebruiker zelf kan doen). Dit zijn ook de punten waarop wordt gewezen in de handleiding. Als je de handleiding gewoon volgt bij het inbouwen, dan kan er in principe weinig fout gaan.

Omdat ik hier verder niet echt veel discussiewaarde in zie en het niet de bedoeling is dat we het gaan hebben over hoe je hardware moet slopen gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.