Toon posts:

Probleem met HP compaq nc6120?!

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers! :)

Ik heb een HP compaq nc6120 die spontaan vastloopt, dan staat hij ook echt helemaal vast, dan moet ik hem links onder het toetsenbord het paneel indrukken, dan doet hij het soms weer. Zouden jullie misschien weten waar dit door komt? ligt dit nou aan het moederbord, cpu of geheugen? Er zitten 2 sloten voor PCMIA cards. Zou dat daar iets mee te maken kunnen hebben? Er is al 3x een nieuwe Windows XP geinstalleerd, ander geheugen, en andere harddisk. Maar het levert niks op, ik heb hem overgenomen van mijn oom. omdat hij er niks mee kon.

Voor ik hem opstuur zou ik misschien wat oplossingen of oorzaken kunnen krijgen van jullie?

Het gaat om een Intel Pentium D van 1.73 GHz
512 MB RAM DDR
60 GB HDD 5.400rpm

mvg
Theo Kuijsters Junior

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 17:53 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• The-Eagle_2007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:26
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met ook een NC6120.
Alleen bij mij was het niet linksonder drukken maar meer richting het touchpad.

Ik heb het kunnen oplossen door een stukje stevig karton tussen de behuizing (onder touchpad) en het mainboard te plaatsen.
Op die manier is het probleem een tijd lang verholpen geweest. Uiteindelijk is de laptop vervangen)
Ik heb het vermoedde dat er ergens op het mainboard een breukje optreed naar verloop van tijd. door het mainboard een beetje te buigen lijkt het breukje hersteld te worden.

Tis uiteraard geen garantie op een blijvende werking maar is wellicht het proberen waard..

Succes

Bla Bla Bla

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

theojr, het is hier zoals we al een paar keer gezegd hebben geen helpdesk :o

We verwachten dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent en dat je duidelijk aangeeft waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je gevonden hebt (links!), wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt en wat toen gebeurde.

In plaats daarvan dump je hier weer een omschrijving zonder iets te zeggen over wat je zelf gedaan hebt. Zo werkt het hier niet, dus gaat ook dit topic dicht.

Daarnaast doen wij Tweakers (zoals ook al een paar keer gezegd is) elkaar continu elkaar de groeten dus hoef je niet onder iedere post "mvg ..." te zetten. Wil je toch zoiets, gebruik dan je sig - daar is hij voor.

[ Voor 18% gewijzigd door dion_b op 14-07-2009 22:57 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.