Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn net nieuw aangeschafte Samsung C6620 is een goede telefoon, maar heeft als grote nadeel dat ik de accu minimaal 1x per dag moet opladen. Ik stuur enkele smsjes, controleer mijn e-mail automatisch elke 5 minuten en bel af en toe.

Nu kan er wel gezegd worden dat dit "teveel" is voor zo'n gsm, maar daarvoor heb ik hem ook gekocht. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik hem 2x per dag aan de oplader moet leggen?

Ook las ik bij andere telefoons dat het aan de firmware zou kunnen liggen. Hij draait op Windows Mobile 6.1.

Iemand meer informatie?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je Bluetooth aan staan? Navigeer je er mee? Heb je hem nieuw in de winkel gekocht of tweedehands?

Ik schop deze naar Windows Based Mobiles & PDA's, daar is het beter op zijn plaats. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:45:
Heb je Bluetooth aan staan? Navigeer je er mee? Heb je hem nieuw in de winkel gekocht of tweedehands?

Ik schop deze naar Windows Based Mobiles & PDA's, daar is het beter op zijn plaats. :)
Bluetooth staat uit. Er staat wel een G-symbool, maar dat is volgens mij nodig om de mail te checken.

Ik heb hem tweedehands gekocht, maar hij was slechts enkele dagen gebruikt. Hij ziet er gewoon 100% nieuw uit en alle kabels zitten nog in de ongeopende zakjes ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe vaak check je je mail?

Kortom: bedenk welke functionaliteit energie slurpt, dan ontdek je uiteindelijk of het aan je software ligt of dat de batterij echt gaar begint te worden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:46:
Hoe vaak check je je mail?

Kortom: bedenk welke functionaliteit energie slurpt, dan ontdek je uiteindelijk of het aan je software ligt of dat de batterij echt gaar begint te worden.
Ik check mijn mail elke 5 minuten (automatisch). Zou dit dan zoveel energie slurpen?

Ik navigeer er trouwens niet mee.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Ja, hij moet immers een verbinding maken, en de hardware die daar voor gebruikt wordt heeft stroom nodig.

Wat is de capaciteit van de accu trouwens? Accu's zijn de laatste tijd ook niet zo heel erg sterk namelijk. Meestal iets van 900mAh ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
1300mAh.

Ik heb het even enkele dagen uitgeprobeerd met e-mail slechts om de 60 minuten te checken en dan gaat hij 2 dagen mee ;-). Ach, dan hangen we hem toch gewoon wat vaker aan de oplader!
Pagina: 1