[AJAX] Simpele AJAX web applicaties/sites voor case study

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
Ik ga een case study doen met het testen van AJAX applicaties en zoek een relatief simpele AJAX applicatie. Voorbeelden voor zijn AJAX sites voor dingen zoals:
  • todo list
  • wish list
  • faq
  • simpel forum
  • etcetera
Ze moeten open source zijn en het liefst moeten er ook oudere versies van te downloaden zijn.

Iemand suggesties voor voor applicaties?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 17:18
quote uit beleid
Scriptrequests
Ook de zogenaamde scriptrequests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven of een ander medium moeten zoeken waarop je wel kan vragen naar kant en klare oplossingen. Mocht je tijdens het maken van een script tegen problemen aanlopen dan kun je best een vraag plaatsen. Wanneer je een bestaand script aanpast is dat ook wel bespreekbaar, maar probeer hier eerst middels de gebruikelijke supportkanalen van de maker eruit te komen. Je zult daarnaast ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^^ Wat hij zegt, maar dan anders :P Zie: Waar vind ik...?

@Gersompie: doe volgende keer even een TR (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) ;)

[ Voor 114% gewijzigd door RobIII op 14-07-2009 16:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.