In Het grote "Show je Apple computer" topic - deel 10 is er een serie posts over de bekende Think Different Reclamecampagne van Apple. Ik zou heel graag de versie van Bob Dylan willen laten printen en inlijsten, heeft iemand van die (of van andere) High-Res afbeeldingen? Ik heb vele malen het internet zonder succes afgestruind.. Zijn er wellicht meer geinteresseerden?
Ik heb ook een grote poster uit deze serie (met Einstein (maar dan de grote versie)), maar ik wist niet dat deze zoveel geld waard waren! damn! Verbaast me wel eigenlijk.
/me gertvdijk gaat even zijn poster goed bewaren
/me gertvdijk gaat even zijn poster goed bewaren
[ Voor 19% gewijzigd door gertvdijk op 14-07-2009 16:06 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hier kun je er nog een aantal krijgen tegen betere prijzen
Nog steeds belachelijk hoge prijzen naar mijn mening
Reprootje laten maken op originele maat 11 x 17 inch

vergelijkend met het origineel best aardig al zeg ik het zelf!

ik kan het juiste font nergens vinden (garamond narrow) maar jij hebt m zo te zien.. Kan je me op weg helpen?Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:39:
Reprootje laten maken op originele maat 11 x 17 inch![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Deze? http://new.myfonts.com/fo...tc-garamond/narrow-light/dadj schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:53:
[...]
ik kan het juiste font nergens vinden (garamond narrow) maar jij hebt m zo te zien.. Kan je me op weg helpen?
Zou je misschien het bestand waarmee je deze poster hebt gemaakt kunnen delen/opsturen ?
@clonedonkey:
Rensz schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:02:
Wat je zou kunnen doen is deze foto van John Lennon en Yoko Ono voorzien van Apple logo en tekst. Dan heb je in ieder geval al een begin.
Ik heb zelf vorig jaar via FOK! wat reproducties kunnen bemachtigen. Waar ik nog steeds erg blij mee ben.
Rail Away!
Font komt van DaFont en is gratis: Linkdadj schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:53:
[...]
ik kan het juiste font nergens vinden (garamond narrow) maar jij hebt m zo te zien.. Kan je me op weg helpen?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 14:37 ]
Ik zie dat je de foto van amazon hebt, maar ik kan hem zelf niet vinden, hoe heb je de foto gevonden? Is er meer kaal beeldmateriaal van die posters?Rensz schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:02:
Wat je zou kunnen doen is deze foto van John Lennon en Yoko Ono voorzien van Apple logo en tekst. Dan heb je in ieder geval al een begin.
Ik kwam via Google bij een thread van MacRumors waar een link stond naar deze foto.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:44:
[...]
Ik zie dat je de foto van amazon hebt, maar ik kan hem zelf niet vinden, hoe heb je de foto gevonden? Is er meer kaal beeldmateriaal van die posters?
Pagina: 1