Dag,
Ik heb op mijn werk de intranet site verhuisd naar een interne server.
Voorheen draaide deze site op een normale webserver die wij niet in beheer hadden.
de verhuizing is goed verlopen.
Ik maak op dit moment gebruik van IIS versie 6, Mysql, php en PhpMyAdmin.
Ik zit nu nog met een probleem.
Bij het aanmaken van een nieuw bericht op de intranet site is er de mogelijkheid om een verwijzing te maken naar een *.pdf, *.doc, *.xsl enz te maken.
Na het plaatsen van het bericht zie ik dat in de verwijzing naar het document geen slashes "/" worden weergegeven en daardoor de verwijzing niet werkt. zie onderstaande screenshot

achter gekoppeld bestand staat de verwijzing.
Hoe kan ik er voor zorgen de dat de slashes worden opgenomen in deze verwijzing?
Zit dit in de php.ini of iets dergelijks. Ik heb verder vrij weinig ervaring met php, mysql en dergelijke.
Op de oude server werkte dit wel.
Alvast bedankt,
Marco
Ik heb op mijn werk de intranet site verhuisd naar een interne server.
Voorheen draaide deze site op een normale webserver die wij niet in beheer hadden.
de verhuizing is goed verlopen.
Ik maak op dit moment gebruik van IIS versie 6, Mysql, php en PhpMyAdmin.
Ik zit nu nog met een probleem.
Bij het aanmaken van een nieuw bericht op de intranet site is er de mogelijkheid om een verwijzing te maken naar een *.pdf, *.doc, *.xsl enz te maken.
Na het plaatsen van het bericht zie ik dat in de verwijzing naar het document geen slashes "/" worden weergegeven en daardoor de verwijzing niet werkt. zie onderstaande screenshot
achter gekoppeld bestand staat de verwijzing.
Hoe kan ik er voor zorgen de dat de slashes worden opgenomen in deze verwijzing?
Zit dit in de php.ini of iets dergelijks. Ik heb verder vrij weinig ervaring met php, mysql en dergelijke.
Op de oude server werkte dit wel.
Alvast bedankt,
Marco