Bij mijn onlangs gekochte MacBook Pro heb ik sinds enige tijd een heel raar probleem. Om zowat elke 2-5 minuten klikt de harde schijf waarna het besturingssysteem stottert is er een luide piep hoorbaar. Dit komt definitief van de harde schijf in de laptop. Na wat zoeken op het internet kwam ik deze topic tegen op het officiele Apple forum. Het schijnt dat een SMS service in de harde schijf een conflict heeft met de SMS feature in OSX. Hebben meer mensen dit probleem? Omdat alle systemen vrijwel hetzelfde zijn lijkt me sterk dat helemaal niemand hier ook last van heeft (nog geen enkel topic gevonden op Tweakers hierover).
Op het web zijn verschillende doe het zelf dingetjes die je kunt doen, maar dit heeft vooralsnog bij mij niets uitgehaald. Mijn specs: 2,8 Ghz, MacBook Pro, 500 GB Seagate 7200rpm; 17 inch.
Op het web zijn verschillende doe het zelf dingetjes die je kunt doen, maar dit heeft vooralsnog bij mij niets uitgehaald. Mijn specs: 2,8 Ghz, MacBook Pro, 500 GB Seagate 7200rpm; 17 inch.