Verwijderd

Topicstarter
Hallo,mijn naam is tim en ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb in totaal niet veel ervaring met coputers en heb een probleem.
Ik heb een nieuw moederbord en cpu laten instaleren door een vriend en
nu heb ik problemen met het opstarten. De eerste keer geen probleem,starte
op en windows enz kunnen instaleren. Windows vraagt om de computer opnieuw op te starten ik antwoord ok windows sluit af en de computer doet een poging om op te starten maar blijft hangen. Alle ventilatoren draaien maar geen beeld. Als ik nu de voeding volledig uitschakel zodat er geen spanning op het moederbord komt dan start hij achter een kwartiertje wachten normaal op. Iemand een idee hoe dit komt?
Het betreft een asus M4N78 PRO moederbord met een AMD phenom cpu

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 11:46
Welkom.

Allereerst HIER kunnen kijken, en de troubleshooter doornemen. Als je een stap niet verder kan komen om uit te voeren, post dan je resultaat hier, en wellicht kan je dan verder worden geholpen.

Probeer ik meer informatie over je pc te geven. Wat zijn je specificaties, welke onderdelen zitten erin. Vertel ook eens precies wat die vriend heeft gedaan. Je zou een foto kunnen plaatsen van het binnenwerk van de kast; misschien zit er een stekkertje los/verkeerd.

Voordat wij je kunnen helpen zal je wat dingen zelf moeten uitzoeken en ons laten weten. Heb je die vriend alweer om hulp gevraagd.

[ Voor 11% gewijzigd door Lumics op 14-07-2009 11:52 ]

Verwijderd

je zou andere hardware kunnen proberen, of opstarten met zo min mogelijk hardware. dus alleen mobo, cpu, hdd, en 1 ramlatje.