Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:17:
Beetje late reactie, maar ik ben eigenlijk meer op zoek naar ervaringen. Als recruiter is de "neutrale" ervaring niet echt toepasselijk.
Maar wellicht kun je iets meer vertellen over de secundaire arbeidsvoorwaarden?
- Leaseauto ?
- Zakelijke telefoon?
- Laptop?
- Verzekeringen?
- etc
Beste Gio,
Excuses voor de late reactie. Ik moet nog wennen aan dit "nieuwe" kanaal om mogelijke geïnteresseerde te informeren. Zelf denk ik dat ik je een helder beeld kan geven over de ervaring maar als je het graag wilt kan ik je ook in contact brengen met een startende kandidaat.
De secundaire arbeidsvoorwaarden zoals jij ze stelt zijn erg afhankelijk van de vacature.
TNT geeft bijna nooit een leaseauto bij de functie daar de standplaats vast is en het reizen tot een minimum beperkt wordt. Telefoon en Laptop zitten vaak bij het pakket in. TNT ICT Mail kent een 37 urige werkweek met een premie vrij pensioen. Er is een mogelijkheid tot het aan- en verkopen van vakantiedagen. Voor de rest zijn er kortingen op reizen, elektronica etc.
Je kunt op
http://www.tntpost.nl/ove...t_arbeidsvoorwaarden.aspx meer informatie vinden over onze arbeidsvoorwaarden. Je kunt mij natuurlijk ook even bellen.
*knip* Aub geen telefoonnummers en gegevens posten. Indien men geinteresseerd is dan zal men uit eigen beweging contact op kunnen nemen via het forum (DM) of via de profielinformatie. Daarnaast doen Tweakers elkaar altijd de groeten en sluiten we reacties daarom niet met onze naam en groeten af.
[
Voor 9% gewijzigd door
Rukapul op 26-10-2009 09:23
]