Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:02:
Ik vindt dit altijd zo vervelend. Alles uit jouw verhaal duidt erop dat er iets mis is met jou telefoon, of de sim-kaart (netwerken vallen bijna nooit zomaar weg).
Geef een provider eerst eens de kans het op te lossen, ipv meteen te schreeuwen over contractbreuk..
Slecht te bereiken vindt ik altijd raar, loop eens naar de winkel.
Nou dat oplossen kan weken duren. Een tijd geleden kon ik niet gebeld worden door mijn vriendin (T-Mobile) en dat kwam omdat mijn nummer geporteerd was van Orange naar Telfort. Contact opgenomen met Telfort en binnen 2 weken was het opgelost (pointers niet goed gezet bij T-Mobile, Telfort had dat niet of niet goed doorgegeven)
Niet veel later kon ik haar niet meer bellen (geen sprake van nummerportering). Zomaar van de ene dag op de andere. Blijkt dat alle Telfort-abos haar niet konden bereiken (prepaid) wel. Dus contact opgenomen met T-Mobile en die zouden een case aanmaken.
T-Mobile ontkende dat er een probleem was en gaf niet toe, beweerde dat het aan Telfort lag. Ik ben zelf nog een paar keer naar de Telfortwinkel geweest omdat ik dacht dat het toch aan Telfort lag, die hadden contact opgenomen met hun eigen technische dienst en die hadden het 1 en ander uitgezocht en mij verteld hoe mijn vriendin het technisch moest uitleggen aan de T-Mobile technische dienst. Tig telefoontjes gepleegd en uiteindelijk na 2 maanden werd het pas opgelost terwijl een mogelijk oplossing was doorgegeven.
In de tussentijd
op aandringen pas 2x 10 euro compensatie gekregen. Als er niks was gezegd boden ze geeneens compensatie aan.
Niet veel later bleek dat ze van Vodafone geen smsjes kon ontvangen. Weer die ellende, weer 3 maanden verder. Cases die zomaar verdwenen uit het systeem of weken bleven liggen. Beloven contact met je opnemen maar dat gebeurd dus niet. Dus al met al een half jaar een verkrippeld abonnement gehad en dat is de helft van de tijd van het contract. Toen was ze tegen haar eind van haar contract en gelijk overgestapt naar Vodafone.
Ook al was het niet direct mijn probleem maar ik was wel actief bezig met het zoeken naar een oplossing voor mijn vriendin. Nu ben ik iemand die toch wel een beetje geduld heeft. Elke provider heeft zo zijn nukken en problemen en ik verwacht dus niet dat alles foutloos kan maar dit vond ik toch echt schandalig. 24 uurs oplossingen verwacht ik niet maar klanten weken laten wachten, niks van je laten horen, cases verdwenen uit het systeem en ontkennen dat er problemen zijn
is geen klantvriendelijkheid
En ja slecht bereikbaarheid bestaat, ik had met Orange vol bereik hier op mijn werkplek en toen ik gebruik moest maken van van de T-Mobile masten door de overname had ik vaak nauwelijks bereik