Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] meerdere sessies?

Pagina: 1
Acties:

• xnafets
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-01 17:00
Hoi,

Is er misschien een manier om mij in te laten loggen op mijn pc met extern bureaublad, terwijl iemand op mijn pc (een andere gebruiker dus) ook gewoon de pc kan gebruiken?

Zou het zeer waarderen als iemand me zou kunnen helpen, zit al zo lang te googlen enzovoort..

Groeten,
xnafets

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Met remote desktop ziet degene achter de pc alleen het loginscherm. Maar met programma's als bijvoorbeeld radmin hebben jij en degene die achter de computer zit nog controle over de pc.

Maar het is niet mogelijk om twee verschillende dingen tegelijkertijd te doen op deze manier.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 14-07-2009 01:32 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• xnafets
Hmm het is wel frustrerend, en vooral omdat ik dit wel heb gehad met een patch ofzo.
Maar na het formatteren van mijn harde schijf weet ik niet meer hoe dat heette..

[ Voor 5% gewijzigd door xnafets op 14-07-2009 01:35 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bedoel je misschien Remote Assistance/Hulp of afstand?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• xnafets
@Bram_A: Heb geen engelse versie, dus durf me er niet echt aan te wagen. Een foutje is zo gemaakt.
@fsfikke: Nee niet HOA, want dan kan de user achter de pc niet iets anders doen dan degene die remote inlogt.

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

De hack die Bram_A voorstelt heb ik jaren geleden thuis eens gedaan op een Nederlandstalige XP Pro machine, het werkt nu nog steeds perfect. Je maakt er in feite een Terminal Server van.
xnafets schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 01:33:
Hmm het is wel frustrerend, en vooral omdat ik dit wel heb gehad met een patch ofzo.
Maar na het formatteren van mijn harde schijf weet ik niet meer hoe dat heette..
Na een search op "XP Terminal Server Patch" wist ik het wel ;)
deze doet precies het zelfde als wat Bram_A voorstelt, alleen in een leuk jasje met uninstall mogelijkheid

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• xnafets
Pagina: 1