Toon posts:

Pentium D processor op Pentium 4 mobile socket?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Halle mensen, ;)

Ik heb 2 laptops
in 1 laptop zit een intel pentium M socket 478 (1.73 GHz) socket 478
in 1 laptop zit een intel pentium 4 m socket 478 (1.70 GHz) socket 478

in die ene laptop met de pentium M loopt gewoon spontaan vast, en daar heb ik genoeg van. dus ik vond het zonde om de processor daar in te laten zitten,
ik heb al op de site van fujitsu siemens gekeken, maar ik kan daar niks nuttigs vinden,
ik wilde dus de Pentium M procesor in de socket van de pentium 4 mobile inbouwen, ik wou vragen of mijn pentium d daar in past.
dan weet ik genoeg...

hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen

de laptop van de pentium 4 mobile is een fujitsu siemens c series lifebook c1020 met 1 gb geheugen en 60 gb harddisk en een dvd brander

de laptop van de pentium M is een hp business compaq nc6120, met ook 1 gb geheugen en 40 gb harddisk en ook een dvd brander,

weten jullie misschien een betrouwbare HP laptop reparateur, ik kom vaak in de stad en dan zie ik vaak reparateurs, maar ik wilde graag een echte goede vinden die jullie ook echt goed vonden, die niet duur is en waar ik hem niet naar moet opsturen, daar komt alleen ellende van

groet,
theo kuijsters junior

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:10

Thandor

SilverStreak

Weet je zeker dat de NC6120 een Pentium D heeft? Voor zover ik weet gaan daar alleen Pentium M's en Celeron M's in :).

Zorg er dus even voor dat je 100% zeker weet welke processoren er in zitten (niet alleen qua naamgeving maar verifieer ook de socket) en ga dan kijken o de Fujitsu de andere processor aan kan sturen.

Buiten dat moet je ook zeker weten of de andere processor sneller is dan de Pentium 4 Mobile. Vergeet niet dat MHz'en niets zeggen over de performance. Met andere woorden: een 2GHz Pentium-M is aanzienlijk sneller dan een 2GHz Pentium 4 Mobile ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Thandor schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:36:
Weet je zeker dat de NC6120 een Pentium D heeft? Voor zover ik weet gaan daar alleen Pentium M's en Celeron M's in :).
sorry, had ff niet nagedacht, goed dat je me corrigeert :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 22:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
hij is volgens mij zeker zuiniger 8) de pentium M dan he, het is een nieuwere technologie,

siemens laptop komt ongeveer uit het jaar 2004 en de hp laptop ongeveer 2006 of 2007

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 22:41 ]

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:29:
in die ene laptop met de pentium M loopt gewoon spontaan vast, en daar heb ik genoeg van.
En op welke wijze heb je vast gesteld dat dit aan de processor ligt en dat het vervangen ervan dus de oplossing is?

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat was hier onduidelijk aan :?
dion_b in "Pentium 4 Mobile en Centrino"

GoT is geen helpdesk, en als we een topic van je sluiten doen we dat om een reden. Zonder overleg "heropende" topics gaan per definitie dicht, zo ook deze - al blijkt ook hier geen eigen inzet uit je topicstart dus was het toch al gesloten.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.