Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pinnacle Systems Studio DVplus Analog Out Driver

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb hier een hp compaq d330 uT.

met een analog output. zo'n geel dingetje. ik heb daar me kabel ingestopt en toen in me tv gedaan. het enige wat ik kan zien is een paar kleuren naast elkaar in balkjes. ik wil hier dus een film op spelen.

bij de drivers staat:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

alleen ik kan die drivers niet vinden.. wie kan me helpen?

Dank u wel!

Groeten, Wendell Misiedjan

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT lopen veel mensen rond met kennis over drivers. Maar ondanks alle kennis zijn ze niet helderziend. We weten niet wat voor componenten er allemaal in een HP/Compaq "d330 uT" zitten, of welke chips er op jouw Pinnacle Systems Studio DVplus zitten. Bovendien meld je niet welk OS je draait.

Zonder te weten om wat voor hardware het gaat en voor welk OS de drivers moeten zijn kunnen wij je gewoon niet helpen. Bovendien is GoT geen helpdesk. Het is de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en dat als je er niet uitkomt je meldt waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je wel vond (links!), wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. "alleen ik kan die drivers niet vinden" is wat dat betreft veel te weinig. Zo kunnen we niet met je meedenken. En dan heeft een topic op GoT geen zin.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.