sigma FM 300 draadloze optische muis driver

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar wat meer informatie over een draadloze muis.
Ik heb deze muis zopas gekregen van een vriend.
Op google vind ik helaas bitter weinig en als ik iets vind van drivers e.d. moet je ervoor betalen, voor de rest vind ik over sigma vanalles van fototoestellen en weinig van computermuizen.
Weet er misschien iemand waar ik de driver kan vinden?
Op driverguide vond ik de driver maar daar moest je ervoor betalen.
de naam van de driver is normaal: 3D_4D_Multi.rar

Ik vraag me ook nog af of de muis een waarschuwing geeft bij low batteries.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Modbreak:Laat dit soort opmerkingen gewoon achterwege. Reageer ontopic of reageer niet.

[ Voor 81% gewijzigd door TERW_DAN op 13-07-2009 21:47 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Muizen horen niet in OM, maar mogen in OH.

Omdat het blijkbaar om niet een alledaags ding gaat laat ik het topic nog even open, maar dan is het wel handig als je even alle typenr en dergelijke geeft die je op de muis kan vinden. Die dingen worden vaak genoeg gerelabeled en dan blijkt het onderliggend gewoon een logitech ofzo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Werkt het zo niet? In mijn ervaring heb ik alleen nog maar drivers moeten installeren voor enkele extra muisknoppen te kunnen gebruiken.

offtopic:
Excuses voor de reactie :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de rest vind ik over sigma vanalles van fototoestellen en weinig van computermuizen.
Dat is echt heel raar Sigma is een fotografie fabrikant en maakt geen muizen (voor zover ik weet). Dus het klopt inderdaad dat je niks kan vinden. Het is waarschijnlijk zo'n Chinese ripp off... Heb je misschien een foto van de muis??
Op google vind ik helaas bitter weinig en als ik iets vind van drivers e.d. moet je ervoor betalen,
Op driverguide vond ik de driver maar daar moest je ervoor betalen.
En sinds wanneer moet je betalen voor een driver? Ik zou graag een link willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
http://members.driverguid...vYWQmZHJpdmVyaWQ9NDg3NzUz

denk dat hij deze bedoelde
weet niet als je ingelogd bent, of je dan ook moet betalen...

[ Voor 12% gewijzigd door Spaiker op 13-07-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had op driverguide een account gedownload en ik kon daarna de driver van de muis downloaden maar deze had niet veel bijzonders.
Aan de onderkant van de zender en onderkant van de muis stond ook redelijk weinig info.
op de achterkant van de muis staat Sigma FM 300 3V (AAAx2) CE 0560 en dan nog in kleine lettertjes GX c0002
op de onderkant van de zender staat: Sigma FM 300 input 6V en weer de CE 0560 en in kleine letters GX c0002

Ik denk overigens dat dit topic dicht mag want voor de rest zijn er niet veel drivers te vinden, ik dacht dat ik met drivers misschien ook een melding van de status van de batterijen e.d. zou krijgen maar dit gebeurt niet.
Wel gaat er op de muis zelf een lampje branden als de batterijen bijna leeg zijn.
Pagina: 1