Toon posts:

Pentium 4 Mobile en Centrino

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen! :*)

Ik heb een laptop van HP overgenomen van iemand (gratis) en ik had zelf al een Fujitsu Siemens laptop.

In de HP laptop zit een hele zuinige en snelle centrino processor van 1.73 GHz
In de Siemens laptop zit een Pentium 4 Mobile processor van 1.70 GHz

Het zijn alletwee socket 478

Het probleem van de HP Laptop is dat hij spontaan op willekeurige momenten ineens vastloopt. En dan moet je vooraan de laptop links in het paneel drukken, dan reageert hij weer, Heel raar. (als jullie hier een probleem van weten zijn reacties altijd welkom!) Dus het is zonde om zo'n goede processor daar te laten liggen. Dus jullie kunnen het al raden, ik wil hem in de Fujitsu laptop bouwen.

Dus mijn vraag is of dit mogelijk is, en of dit een goed idee is, als dit niet gaat, zou ik ook willen weten hoeveel hij ongeveer waard is, (de Centrino processor van 1.73 GHz Mobile Technology) ....

De hp laptop is een HP Compaq nc6120 Business notebook.
De fujitsu siemens laptop is een C Series Lifebook C1020

Hopelijk kunnen jullie hier mij genoeg over informeren, alle reacties zijn welkom! :)

Met vriendelijke groet
Theo Kuijsters Junior

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:18
Ik zou zeggen, kijk eens op de site van HP welke processoren worden ondersteunt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
NitroX infinity schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:40:
Ik zou zeggen, kijk eens op de site van HP welke processoren worden ondersteunt.
wat heb ik daaraan? 8)7

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:51
NitroX infinity schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:40:
Het is andersom, die Centrino moet in de Siemens, niet de P4 mobile in de HP. Maar dan moet je dus op de site van Siemens kijken welke processors ondersteunt worden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Centrino's worden weleens als Pentium D gezien in de bios, is het dan een dual-core of zijn centrino's zowieso geen dual-core's?

Met vriendelijke groet,
Theo Kuijsters Junior

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 13:12
Lees anders eens de forum-FAQ:

- Er wordt verwacht dat je zelf moeite doet voor je vraag hier neer te zetten (bijv. via een zoekmachine kijken met welke processors div. notebooks geleverd zijn)
- Groeten hoeft niet, wij tweakers doen elkaar voortdurend de groeten.....

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik allemaal allang gedaan anders had ik het hier toch niet neergezet, dan zou ik de moeite daarvoor niet doen 8)7

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:51:
Centrino's worden weleens als Pentium D gezien in de bios, is het dan een dual-core of zijn centrino's zowieso geen dual-core's?
Wat een heleboel onzin in één regeltje zeg. Centrino is geen cpu, dit is een platform bestaande uit een Intel Pentium M, Intel chipset en Intel Wlan. Verder heeft het in de verste verte niks te maken met een Pentium D, dit is een uit twee NetBurst cores bestaande desktop cpu van een generatie voor de Pentium M.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:56:
Dat heb ik allemaal allang gedaan anders had ik het hier toch niet neergezet, dan zou ik de moeite daarvoor niet doen 8)7
Lekkere houding... :/

Jij komt er blijkbaar niet uit, anders postte je hier inderdaad je vraag niet. Maar als je de moeite niet doet aan te geven exact waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond (links!) en wat dan nog exact onduidelijk is, is het niet gek dat anderen niet kunnen ruiken wat je gedaan hebt en vragen stellen erover. Dat hoort allemaal in een goede GoT topicstart.

Als je het zelf zo goed weet, heb je onze hulp niet nodig. Wegens te weinig info, te weinig inzet en een uiterst brakke houding gaat dit topic dicht :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.