Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] tweakblogs "de-selecteren" in tracker op de fp

Pagina: 1
Acties:

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:40
Lieve Devvers,

Kan er bij de tweakblogs geen knopje komen waarmee nieuwe blog posts van deze gebruiker niet meer in de tracker verschijnen? Hiermee is het dus mogelijk om als gebruiker zelf te kiezen of je de volgende keer nog wel wilt weten of een bepaalde blogger weer een nieuw stuk onzin online heeft gezet.

Ook voorkomt dit dat blogs die ik wel wil lezen binnen 10 min uit de tracker verdwijnen omdat er een lading nieuwe epic-fails online staat. :X

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je bent niet de enige die dat wilt: Tweakblogs onderverdelen naar onderwerp. 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:40
Onderwerp is iets wat de schrijver zelf aangeeft. Ik wil de schrijvers filteren, niet de onderwerpen.

En dat topic is nog pre-karma-store tijdperk; toen de kwaliteit van de blogs gemiddeld veel hoger lag.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

-Niels- schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:37:
Onderwerp is iets wat de schrijver zelf aangeeft. Ik wil de schrijvers filteren, niet de onderwerpen.
Is ook behandeld in dat topic ;)
En dat topic is nog pre-karma-store tijdperk; toen de kwaliteit van de blogs gemiddeld veel hoger lag.
En er is na de introductie van de karma-store ook nog in gereageerd met bijgewerkte/andere argumenten en opmerkingen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky