Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Office 2003] NL talige back up importeren bij EN versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb zojuist mijn notebook geformateerd waarna ik office 2003 EN heb geinstalleerd. Ik had de NL versie niet langer voorhanden.

Probleem is alleen dat ik de .pst bestanden dus met de NL versie heb gemaakt, en ze nu in heb geladen in de EN versie.

Dit levert 2 problemen op.

- Contactpersonen worden geladen in een aparte map welke tegenwoordig 'contacts' heeft. De actieve map is dus 'contacts' terwijl die leeg 'was' en al mijn contacten dus in de NL versie map stonden. Ik heb dit opgelost door mijn Touch Pro 2 er aan te hangen welke dezelfde gegevens in de 'Contacts' map heeft geladen. Vervolgens heb ik de map 'contactpersonen' verwijderd.

Probleem opgelost dus

- Agenda. Ik had de map 'agenda' en heb nu de map 'calendar'. Dit betekent concreet dat mijn agenda van het .pst bestand is geladen in de map 'agenda' en de map 'calendar' nu dus leeg is. Probleem is alleen wel dat mijn telefoon de map 'calendar' synchroniseert en ook outlook zelf alleen deze map gebruikt.

Vraag is nu of het mogelijk is om de info uit de map 'agenda' in de map 'calendar' te krijgen?

Verder is er het probleem van de verjaardagen. Deze worden nu allen dubbel vermeld. Bijv. Verjaardag van Jan, en Jan's Birthday......

Iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Topicstarter
Gezien de extreme irritatie die het met zich mee bracht heb ik offfice 2003 NL gedownload, mijn computer wederom geformatteerd, om vervolgens alsnog in de NL versie die .pst bestanden te importeren. Na veel gekloot is het eindelijk gelukt....