Toon posts:

Nieuwe LCD TV voor te gamen.

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ben hier nieuw. Ik heb wat vragen. Heb nu ongeveer mijn Xbox 360 Elite anderhalf jaar, maar me TV sucks heel erg.(vierkant doos) Nou wil ik morgen een LCD TV gaan kopen, bij de MM. Want er is nu zo'n actie van je TV inruilen dat je korting krijgt. Ik heb totaal geen idee waar ik moet beginnen, want me budget is maar 400 euro, dus het hoeft niet de best of the best te zijn. Iemand die een paar aanraders heeft ?
Hij moet minimaal 20 inch zijn. Liefste van Sony, Samsung, LG of Panasonic. En, maar niet noodzakelijk Game Mode. Trouwens de rede dat ik maar 400 euro heb is dat ik pas 14 ben. :/

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pak eerst de website van de MM erbij, samen met de pricewatch voor de specs, en maak een lijstje met 'eisen' die je TV moet hebben. (denk aan full/HD etc).

Weet niet wat de inruil van je oude is, maar denk dat je toch best wat leuks kan vinden en ruim boven de 20inch. LG's gaan al vanaf 350 euro voor 32inch.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10-2025
Kijk bijvoorbeeld zo eens. Je moet wel zelf wat inzet tonen..

http://tweakers.net/price...789=&i894=&a894=&x=6&y=10

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar had ik al gekeken bij de Price Watch, maar ik wou kijken wat jullie ''aanraders vonden'', bijvoorbeeld om te gamen.

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:02:
Ja daar had ik al gekeken bij de Price Watch, maar ik wou kijken wat jullie ''aanraders vonden'', bijvoorbeeld om te gamen.
Dat hangt helemaal van je eisen af. Ik zou zeggen, ga gewoon naar de MM en vraag de verkopers wat modellen te showen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zou eens kunnen beginnen met het doorlezen van de topics hier in LCD. Daar vind je een hoop ervaringen en kun je dus ook een hoop informatie uit halen. Daarnaast staan er een hoop tv's in de Pricewatch, met specs, dus kun je daar alvast wat modellen uit zoeken. Reviews zijn daarnaast ook prima te vinden met Google. Ook kun je eens een kijkje nemen op www.koopinfo.nl.

Het is op GoT niet de bedoeling dat wij iets voor jou uit gaan zoeken. We verwachten dat een Tweaker dit zelf kan. Hierom gaat dit topic dicht.

Mocht je specifieke vragen hebben over een specifieke tv kun je natuurlijk altijd terecht in het desbetreffende topic over die tv.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.