Toon posts:

Hi! Prepaid simkaart gebruiken in een KPN Prepaid toestel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers!

Even een vraagje. Ik heb op dit moment een Hi! Prepaid simkaart. Morgen wil ik een KPN Prepaid toestel van Nokia aanschaffen. Het is inderdaad sim-locked. Zou ik mijn Hi! simkaartje in combinatie met de Nokia kunnen gebruiken? Het gaat tevens om dezelfde telecomprovider.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Ja kan gewoon. KPN / Hi met abonnement / prepay kan altijd. Zelfde netwerk/provider alleen met andere tarieven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx mate!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
jelle. schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:40:
Ja kan gewoon. KPN / Hi met abonnement / prepay kan altijd. Zelfde netwerk/provider alleen met andere tarieven :)
Niet helemaal waar, sommige nieuwe telefoons (zoals de Samsung Star) hebben dual-sim-lock.

d.w.z. Je kan niet van Hi prepay naar KPN abbo...

hi pp > hi abbo,
kpn pp > kpn abbo,
hi pp > kpn pp,
hi abbo > kpn abbo
kan wel...

hi pp > kpn abbo, en
kpn pp > hi abbo
dus niet

[ Voor 10% gewijzigd door FireDrunk op 13-07-2009 18:05 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 11:18
thijs_cramer schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:04:
[...]

Niet helemaal waar, sommige nieuwe telefoons (zoals de Samsung Star) hebben dual-sim-lock.

d.w.z. Je kan niet van Hi prepay naar KPN abbo...

hi pp > hi abbo,
kpn pp > kpn abbo,
hi pp > kpn pp,
hi abbo > kpn abbo
kan wel...

hi pp > kpn abbo, en
kpn pp > hi abbo
dus niet
Vroeg me dit al af.
Heb zelf een vast kpn abbo en wil een samsung s5230 star prepaid (kpn) kopen.
Vast abbo kaartje zou dus gewoon moeten werken in dit simlocked toestel?

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
Ik zou het gewoon vantevoren testen, de eerste lichting van de Samsung Star was namelijk alleen gelocked op KPN/Hi maar er zit nu inderdaad een extra lock in. Mijn advies is dus om het gewoon vantevoren te testen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Inderdaad, maar je kunt er vanuit gaan dat het met de huidige voorraad Star's niet gaat lukken. Bovendien is de prepaid variant nu vrijwel nergens meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bestond al ten tijde van de 3310 (en misschien al daarvoor maar toen had ik nog geen mobiel). Ze kunnen een toestel zelfs locken op 1 specifieke simkaart. Alleen doet vrijwel geen provider dat.
Pagina: 1