Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Ik heb een Nokia 6233 en sinds vandaag 2 simkaarten. Nu wisselde ik net de simkaarten om (sim 1 eruit, sim 2 erin) en vervolgens weer terug (sim 2 eruit, sim 1 erin), maar daarna bleek mijn hele logboek gewist te zijn. Ik ga ervan uit dat het logboek dus per simkaart werkt, en niet op de telefoon zelf staat zoals bij Windows Mobile, maar zou de simkaart het logboek niet moeten onthouden? Of is er een mogelijkheid/instelling dat het logboek op de telefoon wordt opgeslagen ipv de simkaart?

Alvast bedankt!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat staat erover in je handleiding?

Voor zover mij bekend wordt het logboek idd automatisch geleegd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 13:23
Is inderdaad gekoppeld aan SIM kaart. Of ja, het wordt wel op de telefoon opgeslagen maar op het moment dat je wisselt wordt het logboek leeggemaakt. Op zich ook wel logisch, omdat er in de meeste gevallen natuurlijk iemand anders het toestel gaat gebruiken met een andere SIM kaart, en die zit dan met contacten (die bijv op SIM kaart stonden) waar hij/zij niets mee te maken heeft...

edit: dat is dus niet helemaal een antwoord op je vraag: een SIM kaart biedt ook geen mogelijkheid of ruimte om het logboek daarop op te slaan ofzo.

[ Voor 16% gewijzigd door jelle. op 13-07-2009 20:19 ]

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Bedankt voor de snelle reactie! Ik had nog wat (valse) hoop omdat het op een Windows Mobile toestel wel bewaard blijft, maar daarbij kun je natuurlijk het toestel zelf ook voorzien van een code, los van de simkaart pincode. Het zal inderdaad wel vanwege veiligheid/privacy zo geregeld zijn. Jammer, maar niks aan te doen. Bedankt in ieder geval!