Case mod, welke verf?

Pagina: 1
Acties:

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Okey, ik heb de knoop doorgehakt, geen nieuwe kast kopen, maar een oudere een beetje verleuken. Maar ik vroeg me af wat voor verf ik moet gebruiken en als jullie ook nog wat weten over een raampie ben ik ook blij om dat te horen. ;)

Verwijderd

Kijk hier eens. |:(

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op donderdag 01 maart 2001 17:28 schreef Tweaky het volgende:
Kijk hier eens. |:(
en hiero voor casemods.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hij vraagt niet hoe hij het moet doen, maaar wat voor type verf hij moet gebruiken.
Ik weet het trouwens ook niet wat voor verf je moet gebruiken.En moet je eerst het oude lak eraf schuuren of mag dat blijfen zitten??:+

Verwijderd

_cyber_ heeft op zijn site allerlei handige info staan.. zoek hem zelf maar op (wwet site niet uit mijn kop!).. of misschien komt hij hier nog.. :)

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
TAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!

Als of ik het ruik :P

Http://crash.to/cyber's_page

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Verwijderd

:)

• BoNeZ99
Zet er c8-)8-)l uit Cyber. Dus het moet een primer worden. Thanxz :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verkeerde draad|:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

verkeerde draad? :?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:04
Mja, die kast van _Cyber_ is nou niet echt zo strak gespoten, alle respect, maar niet echt een goed voorbeeld.

Verwijderd

maar er staat wel goede uitleg op zijn site... :)

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
Op vrijdag 02 maart 2001 10:00 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Mja, die kast van _Cyber_ is nou niet echt zo strak gespoten, alle respect, maar niet echt een goed voorbeeld.
Nou als je hem in het echt ziet dan zeg je wel anders, heb wel mijn zijkant opnieuw gespoten trouwens :P

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• BoNeZ99
Ik vond hem wel goed gespoten. Ik bedoel, je krijgt toch nooit helemaal zoals je het wilt.:)

Verwijderd

Ik vond hem zeker mooi hoor!
Niets van aantrekken, Cyber, op foto komt zoiets alleen maar slechter over, ben ervan overtuigd dat ie superstrak uitziet.
(heb je trouwens een venster in de linkerkant van je PC met een blauw neon lampie?Zo niet, zekers doen :). )

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:04
Ja ik bedoel het niet vervelend ofzo, maar als je zo naar die voorkant kijkt, zie je heel goed dat de vlakken niet egaal gekleurd zijn. Beetje jammer want het is wel een mooie kleur.

• MGSNK
  • Laatst online: 21:58
He Dr_Evil moet je eens luisteren, als je het niet mooi vindt moet jij ons maar laten zien dat het beter kan :Z

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Pagina: 1