Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pagina navigatie GOT onleesbaar (voor kleurenblinden)

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-10 13:51
Goedendag,

Ik stoor me al een tijd aan de pagina navigatie op GOT.
Dan heb ik het over de navigatie voor topics met meer dan 1 pagina. De huidge pagina waar men zich bevind wordt met een rode kleur aangegeven, de overige topic pagina's in het grijs. Dit rood tussen grijs is voor mij bijna niet leesbaar. Ik moet elke keer met mijn neus op het schermgedrukt zitten om te zien op welke pagina ik zit. ;)
Nu kan dit komen doordat ik kleurenblind ben voor groen/rood maar ik verwacht dat er meerdere dit hebben met mij.

Ik hoop dat hier misschien wat aan gedaan kan worden. Een contrastrijker / voller rood of misschien een onderlijning zou dit al oplossen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Is sowieso wel een vrij subtiel verschil inderdaad. Daar moeten we vast wel wat mee kunnen doen, 't kan zijn dat het even duurt voor we het echt oppakken omdat we atm met vakanties zitten enzo :)

Ik heb het in ieder geval in onze bugtracker geplaatst, zodat het niet helemaal verdwijnt.

devtrack: Huidige-pagina-markering bij navigatie in topic kan duidelijk

Ohja, je kan ook nog in je adres-balk kijken naar welk getal daar achter het topic-id staat (dus bijv "/1348447/4" in de url aan het eind, dan is het de 5e pagina (inclusief 0 geteld nummer 4). Maar dat is haast net zo lastig te lezen als boven bij het topic.

[ Voor 24% gewijzigd door ACM op 13-07-2009 17:49 ]

Dit topic is gesloten.