Ik heb een PDF document waarop een hele grote tabel wordt weergegeven. Indien ik deze op A3 afdruk, worden de gegevens zo klein weergegeven dat ze niet goed leesbaar zijn. Ik wil deze pagina dus splitsen over twee pagina's. Ik krijg dit echter niet voor elkaar in de Adobe Reader. Heeft iemand enig idee hoe dit moet?
helaas....
het gaat hier om een bedrijfsomgeving, en ik mag/kan geen applicaties installeren. Het moet dus binnen Adobe Reader gerealiseerd worden (of niet dus...)
het gaat hier om een bedrijfsomgeving, en ik mag/kan geen applicaties installeren. Het moet dus binnen Adobe Reader gerealiseerd worden (of niet dus...)
Wat je nog kunt proberen is één van de portable PDF viewers (PDFXCview, Foxit, google voor meer
) gebruiken, ik weet niet of één van die het ondersteunen, maar je hoeft ze in ieder geval niet te installeren dus dat is makkelijk proberen.
Of je doet 't thuis even
Of je doet 't thuis even
[ Voor 15% gewijzigd door Mad Marty op 13-07-2009 16:33 ]
Rail Away!
Kan je dan niet gewoon bij afdrukken kiezen voor "huidige weergave" waarbij je dus eerst het ene deel van de tabel in je venster hebt staan en vervolgens ditzelfde doet voor het tweede deel van de tabel. Zo heb je de tabel dus op meerdere pagina's afgedrukt.107mb schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:50:
helaas....
Pagina: 1