Dag iedereen,
Dit is de situatie zoals ze nu is bij ons thuis:
Windows synchroniseerd de profielen NIET bij het afmelden, de share blijft leeg. Soms verschijnt er een melding "Uw zwervend profiel kon niet worden bijgewerkt. U bent aangemeld met een eerder opgeslagen lokaal tijdelijk profiel".
Deze melding verschijnt echter niet altijd.
Ik heb al wat forums doorgelezen, zonder veel resultaat. Ik heb wel gelezen dat er misschien een verband is met de NVIDIA-driver service.
Al de clients hebben toevallig wel deze service draaien.
Het lijkt me echter zeer ongeloofwaardig dat dit verband houdt.
Wat denken jullie? Vanavond ga ik verder proberen om het op te lossen, ik hoop tegen dan wat tips te hebben verzameld
.
Dit is de situatie zoals ze nu is bij ons thuis:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| WINDOWS HOME SERVER (192.168.123.251) - Naam: WHS - Backup & NAS WINDOWS SERVER 2008 Standard (192.168.123.252) - Naam: DC1 - Domeincontroller + DNS-Server + DHCP-server - FQDN = thuis.local - Alle gebruikers hebben hun profile op \\DC1\profiles\%username% 4 CLIENTS (192.168.123.100 - 192.168.123.103) - Allen draaien Windows 7 RC (Build 7100) - Ze zijn lid van het domein thuis.local - Ze kunnen perfect inloggen op het domein |
Windows synchroniseerd de profielen NIET bij het afmelden, de share blijft leeg. Soms verschijnt er een melding "Uw zwervend profiel kon niet worden bijgewerkt. U bent aangemeld met een eerder opgeslagen lokaal tijdelijk profiel".
Deze melding verschijnt echter niet altijd.
Ik heb al wat forums doorgelezen, zonder veel resultaat. Ik heb wel gelezen dat er misschien een verband is met de NVIDIA-driver service.
Al de clients hebben toevallig wel deze service draaien.
Het lijkt me echter zeer ongeloofwaardig dat dit verband houdt.
Wat denken jullie? Vanavond ga ik verder proberen om het op te lossen, ik hoop tegen dan wat tips te hebben verzameld
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be